خرید مانیتور صنعتی می تواند یک اقدام مهم برای توسعه کسب و کار شما باشد! این دستگاه می تواند در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته روشن باشد و تصاویر تبلیغاتی مورد نظر شما را نمایش دهد. این روزها از مانیتور صنعتی به طور گسترده در فروشگاه ها، پاساژها، مراکز خرید، رستوران ها، بانک ها، بیمارستان ها، هتل ها و حتی فضاهای باز استفاده می شود. به خصوص مانیتور صنعتی های 55 اینچ از پرفروش ترین مدل های این نوع دستگاه به حساب می آید. اما در هنگام خرید مانیتور صنعتی 55اینچ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

استحکام و دوام بدنه

از آنجا که مانیتور صنعتی 55 اینچ اغلب در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، باید حتماً پیش از خرید آن از استحکام بدنه آن اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال مانیتور صنعتی که در مقابل نفوذ گرد و غبار و قطرات آب مقاوم باشد، مسلماً دوام بالاتری خواهد داشت و نیاز کمتری به مراقبت و تعمیر دارد. همچنین شیشه به کار رفته بر روی صفحه نمایش آن باید در مقابل خراشیدگی و ضربه مقاومت داشته باشد.

راهنمای خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ

کیفیت تصویر

هر چه تصاویر تبلیغاتی شما پر زرق و برق تر و با کیفیت تر باشند، توجه مشتریان بیشتر به محصولات شما جلب می شود. خود را به جای مشتریان بگذارید، به تبلیغاتی رنگ و رو رفته، مات و با وضوح پایین جذب می شوید؟! مسلماً نه! پس بهتر است مانیتور صنعتی را بخرید که از رزولوشن های بالا پشتیبانی کند. مثلاً یک مانیتور صنعتی 55 اینچ 4K می تواند بهترین گزینه برای شما باشد! البته اگر بودجه تان برای خرید مانیتور صنعتی محدود است، یک مدل Full HD هم می تواند کار شما را راه بیندازد!

البته میزان روشنایی و نسبت کنتراست هم بر روی قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ مؤثرند. میزان روشنایی یا همان Brightness هر چه بالاتر باشد، تصاویر تبلیغاتی شما شفاف تر و پر زرق و برق تر می شود! این ویژگی یک حسن دیگر هم دارد و باعث می شود تا در محیط های کاملاً روشن مثل پاساژها و مراکز خرید، از وضوح تصاویر کاسته نشود و مشتریان در تمام طول ساعات شبانه روز (صبح، ظهر و شب) همواره قادر به مشاهده تصاویر با بالاترین کیفیت باشند. به طور حدودی می توان گفت که میزان روشنایی مانیتور صنعتی بهتر است از 350 nits پایین تر نباشد!

راهنمای خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ

زاویه دید وسیع

انتخاب محل نصب مناسب مانیتور صنعتی 55 اینچ، یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنید! مسلماً باید مانیتور صنعتی خود را در محلی نصب کنید که مشتریان به آن دید ایده آلی داشته باشند. اما اگر مانیتور صنعتی شما از زاویه دید بالایی برخوردار باشد، دستتان برای انتخاب محل نصب آن بازتر خواهد بود. مناسب ترین مدل ها در این رابطه دستگاه هایی هستند که از زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه برخوردار باشند. افراد در هر زاویه ای که در مقابل این مانیتورها قرار داشته باشند، می توانند تصاویر و رنگ ها را با بالاترین وضوح مشاهده کنند و دیگر دغدغه ای برای انتخاب محل نصب آن نخواهید داشت. اگر می خواهید تا مانیتور صنعتی شما زاویه دید بالایی داشته باشد، بهتر است مدلی را خریداری کنید که به پنل IPS مجهز باشد.

پورت ها و امکانات ارتباطی

مانیتور صنعتی در واقع یک دستگاه خروجی است و باید تصاویر از یک منبع پخش به آن منتقل شوند. از این جهت تعداد و نوع پورت های تعبیه شده بر روی بدنه مانیتور صنعتی اهمیت بالایی دارد. اگر به دنبال بهترین کیفیت تصویر هستید، مانیتور صنعتی 55 اینچ شما باید از سیگنال های دیجیتال پشتیبانی کند و به پورت های HDMI یا DisplayPort مجهز باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر کامپیوتر منبع پخش شما از خروجی دیجیتال پشتیبانی نمی کند، باید مانیتور صنعتی شما دارای پورت VGA یا D-Sub باشد.

مجهز بودن به پورت USB و حتی درگاه کارت حافظه هم اهمیت بالایی دارد. به خصوص اگر مانیتور صنعتی شما به مدیا پلیر داخلی مجهز باشد، می توانید محتوای مورد نظرتان را بر روی فلش بریزید و آن را به پورت USB مانیتور صنعتی متصل کنید. در این حالت دیگر نیازی به اتصال به کامپیوتر نخواهید داشت و محتوا به صورت مستقیم از روی فلش مموری نمایش داده می شود. پورت های شبکه، سریال و جک صدا نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

راهنمای خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ

سایر موارد

موارد دیگری مانند مجهز بودن به اسپیکرهای داخلی، میزان مصرف برق، امکان نصب بر روی پایه، پشتیبانی از ریموت کنترل و ضخامت قاب ها نیز بر روی قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ مؤثر هستند. به شما پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مانیتور صنعتی، حتماً با کارشناسان ما مشورت کنید! برای این منظور می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.