اگر بخواهیم از بهترین برند مانیتور صنعتی صحبت کنیم، بدون شک نام سامسونگ هم در میان برندهایی که به آنها اشاره می شود وجود دارد. این غول کره ای دنیای تکنولوژی به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت انواع مانیتور صنعتی به شمار می آید و تکنولوژی های آن توسط سایر شرکت های فعال در این حوزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال مانیتور صنعتی 65 اینچ هستید، می توانید نسبت به خرید مانیتور صنعتی سامسونگ سری QET اقدام کنید. این دستگاه که با مدل QE65T در بازار شناخته می شود، قادر به نمایش تصاویر با وضوح 4K Crystal UHD است و کارایی بالایی در کسب و کارهای مختلف دارد. برای آشنایی بیشتر با مانیتور صنعتی سامسونگ مدل QE65T با ما همراه باشید.

مانیتور صنعتی 65 اینچ سامسونگ سری QET چه مشخصاتی دارد؟

مانیتور صنعتی QE65T از تکنولوژی ارتقای هوشمند کیفیت تصویر بهره می برد و هر تصویری را با کیفیت چشمگیر UHD به نمایش می گذارد. صفحه نمایش کریستالی قدرتمند و طراحی باریک و مدرن این مانیتور صنعتی، آن را به گزینه ای جذاب برای استفاده در کسب و کارهای مختلف تبدیل کرده است. این مانیتور صنعتی کاملاً مقرون به صرفه و کارآمد است و با نرم افزار کاربردی MagicInfo Lite سامسونگ سازگاری کامل دارد. پس یک سیستم مدیریت مدرن و پیشرفته برای کار با این دستگاه در اختیار شما خواهد بود! مشخصات مهم و اصلی مانیتور صنعتی سامسونگ QE65T را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

- فرقی ندارد منبع تصویر شما چیست! کیفیت تصویر Crystal UHD رنگ هایی دقیق و طبیعی را با وضوح تصویر عالی 4K به نمایش می گذارد.

- با نرم افزار ساینیج هوشمند MagicInfo Lite به راحتی محتوا را به اشتراک گذاشته و دستگاه خود را مدیریت کنید.

- طراحی شیک، ظریف و مینیمالیستی با یک قاب بسیار باریک که تمرکز شما را بر روی محتوا حفظ می کند.

- قابلیت کارکرد به مدت 16 ساعت در طول روز و در هر 7 روز هفته.

کیفیت تصویر Crystal UHD

با پردازنده فوق سریع Crystal 4K و رزولوشن Crystal UHD، می توانید توجه مشتریان خود را با تصاویری واقعی به محتوای مورد نظرتان جلب کرده و جزئیات را با وضوحی عالی به آنها نمایش دهید. محتوا بدون توجه به مشخصات منبع پخش، با کیفیت عالی 4K بر روی این مانیتور صنعتی تبلیغاتی نمایش داده می شوند و نگاه ها را به رنگ های طبیعی و درخشان تصاویر جلب می کنند.

کیفیت تصویر Crystal UHD

به اشتراک گذاری محتوا با نرم افزار قدرتمند

تمام مانیتورهای صنعتی سری QET سامسونگ با پلیر قدرتمند MagicInfo Lite سازگارند که امکان نمایش عکس و ویدئو به صورت زمان بندی شده را فراهم می آورد. شما می توانید لپ تاپ یا فلش مموری USB خود را به صورت مستقیم به نمایشگر صنعتی متصل کرده و محتوای مورد نظرتان را بر روی آن نمایش دهید. همچنین می توانید چند محتوای مختلف را در یک فولدر قرار دهید تا پلیر نمایشگر صنعتی سامسونگ آنها را به صورت پشت سر هم به نمایش درآورد.

به اشتراک گذاری محتوا با نرم افزار قدرتمند

کنترل چند نمایشگر در مکان های مختلف به صورت هم زمان

اتصال به سرور MagicInfo امکان نظارت و مدیریت از راه دور مانیتور صنعتی سامسونگ سری QET را فراهم می کند. اطلاعات دستگاه، زمان بندی نمایش محتوا، نظارت بر داده های شبکه، آلارم ها و دیگر موارد به صورت ریموت قابل کنترل خواهند بود؛ بدون اینکه نیازی به حضور فیزیکی در کنار مانیتور صنعتی ال ای دی خود داشته باشید.

کنترل چند نمایشگر در مکان های مختلف به صورت هم زمان

طراحی مدرن و باریک

از لحاظ ظاهری هم مانیتور صنعتی سامسونگ QE65T یک دستگاه ایده آل است. طراحی شیک، ظریف و مینیمال این مانیتور صنعتی باعث نمایش تصاویر به مشتریان شما در هر زاویه ای می شود. ضمن اینکه قاب های فوق باریک این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال سامسونگ، تمام تمرکز مشتریان را به محتوای در حال نمایش جلب می کند؛ انگار که محتوای تبلیغاتی شما با محیط پیرامونش ترکیب شده و جزئی زنده از آن محیط به حساب می آید!

طراحی مدرن و باریک

از دیگر مشخصات فنی مانیتور صنعتی سامسونگ سری QET می توان به میزان روشنایی 300 nit، کنتراست 1200:1، زاویه دید 178 درجه، زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه، اسپیکر داخلی و پورت های ارتباطی کاربری اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت مانیتور صنعتی 65 اینچ سامسونگ با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی سامسونگ از وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

منبع: samsung