یک دوربین امنیتی مجهز به وای فای به شما این امکان را می دهد تا زمانی که در منزل نیستید، بتوانید به سادگی محیط خانه را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. حال اگر بتوانید از دوربینی استفاده کنید که با دستیار صوتی آمازون الکسا سازگار باشد، مراقبت از راه دورِ خانه تان آسان تر نیز می شود. به عنوان مثال شما می توانید حیوان خانگی تان را از محل کار زیر نظر داشته باشید یا اگر دوربین شما به میکروفون های داخلی مجهز است، به کودکان خود بگویید که به جای بازی های کامپیوتری به انجام تکالیف مدرسه شان بپردازند! با این دوربین ها شما می توانید از الکسا بخواهید تا اتفاقاتی را که در هر لحظه در منزلتان در حال وقوع است، به شما نشان دهد. در ادامه چند مدل از بهترین دوربین های امنیتی سازگار با Amazon Alexa را معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این دوربین ها را در مقاله «بهترین دوربین های امنیتی سازگار با دستیار صوتی آمازون الکسا در سال 2021 (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

دوربین امنیتی Ring Spotlight Cam Wired – امنیت تضمین شده

دوربین امنیتی Ring Spotlight Cam Wired – امنیت تضمین شده

دوربین Ring Spotlight Cam با قابلیت مانیتورینگ پیشرفته به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز در هر 7 روز هفته) یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده شما خواهد بود. این دوربین از قابلیت استریم زنده ویدئو با کیفیت Full HD برخوردار است و توانایی ضبط دو جهته صدا را دارد. به این ترتیب شما می توانید علاوه بر تصویر، از صدای موجود در محیط نیز با خبر شوید و در صورت نیاز از طریق دوربین گفتگو کنید تا صدایتان در محیط پخش شود.

دوربین امنیتی خانگی Wyze Cam v2 1080p – قدیمی اما همچنان محبوب

دوربین امنیتی خانگی Wyze Cam v2 1080p – قدیمی اما همچنان محبوب

نسل دوم دوربین های Wyze Cam تمام ویژگی های پرطرفدار نسل اول را با خود دارد و در بسیاری از زمینه ها ارتقا نیز پیدا کرده است. این دوربین توانایی استریم زنده ویدئو با کیفیت 1080p را دارد و از قابلیت دید در شب از فاصله 9 متری بهره می برد. همچنین دوربین Wyze Cam v2 از امکان تشخیص حرکت اشیاء، افراد و حیوانات و تگ کردن سوژه هم در هنگام استریم زنده و هم بر روی ویدئوهای ضبط شده بهره می برد. با وجود اینکه نسل سوم دوربین های Wyze Cam هم به بازار عرضه شده، اما نسل دوم آن هنوز محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دارد.

دوربین امنیتی Blink Outdoor – مناسب برای استفاده در فضای خارجی

دوربین امنیتی Blink Outdoor – مناسب برای استفاده در فضای خارجی

جدیدترین دوربین Outdoor (مخصوص استفاده در فضای باز) برند Blink دارای طول عمر باتری دو ساله است و تمام انتظارات شما از یک دوربین امنیتی مقاوم را برآورده می سازد. این دوربین به صورت ضد آب طراحی شده و در زیر بارش باران و برف هیچ گونه آسیبی نمی بیند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این دوربین از نوع وایرلس بوده و کیفیت تصاویر HD را به ارمغان می آورد. شما می توانید با استفاده از اپ Blink Sync Module 2 فایل های ضبط شده را به صورت لوکال ذخیره کنید یا یکی از طرح های سرویس ذخیره سازی ابری بلینک را تهیه نمایید.

دوربین امنیتی Blink Indoor – مناسب برای استفاده در فضای داخلی

دوربین امنیتی Blink Indoor – مناسب برای استفاده در فضای داخلی

دوربین امنیتی Blink Indoor تمام ویژگی ها و مشخصات نسخه Outdoor این شرکت را به جز ویژگی ضد آب بودن را با خود به همراه دارد. این دوربین برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده و قیمت کمتری نسبت به نسخه Outdoor دارد. پس اگر ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی برایتان اهمیت ندارد و به دنبال یک دوربین امنیتی HD برای استفاده در فضای داخلی منزل خود هستید، دوربین Blink Indoor می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع دوربین امنیتی موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral