یک دوربین امنیتی مجهز به وای فای به شما این امکان را می دهد تا زمانی که در منزل نیستید، بتوانید به سادگی محیط خانه را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. حال اگر بتوانید از دوربینی استفاده کنید که با دستیار صوتی آمازون الکسا سازگار باشد، مراقبت از راه دورِ خانه تان آسان تر نیز می شود. به عنوان مثال شما می توانید حیوان خانگی تان را از محل کار زیر نظر داشته باشید یا اگر دوربین شما به میکروفون های داخلی مجهز است، به کودکان خود بگویید که به جای بازی های کامپیوتری به انجام تکالیف مدرسه شان بپردازند! با این دوربین ها شما می توانید از الکسا بخواهید تا اتفاقاتی را که در هر لحظه در منزلتان در حال وقوع است، به شما نشان دهد. در ادامه چند مدل از بهترین دوربین های امنیتی سازگار با Amazon Alexa را معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این دوربین ها را در مقاله «بهترین دوربین های امنیتی سازگار با دستیار صوتی آمازون الکسا در سال 2021 (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

دوربین امنیتی Wyze Cam v3 with Color Night Vision – ارزان و کارآمد

دوربین امنیتی Wyze Cam v3 with Color Night Vision – ارزان و کارآمد

آخرین مدل Wyze Cam v3 تمام ویژگی های کاربردی نسخه محبوب v2 را با خود دارد و علاوه بر آن به لطف مجهز بودن به سنسور Starlight، از قابلیت دید در شب رنگی با کیفیت 1080p بهره می برد. به این ترتیب شما می توانید به عنوان مثال بازی کردن سگ خود در حیاط پشتی را حتی پس از غروب آفتاب با کیفیتی عالی مشاهده کنید. همچنین بر خلاف نسخه های قبلی، این دوربین دارای درجه ایمنی IP65 است و به صورت ضد آب طراحی شده است. بنابراین می توان از آن هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای باز استفاده کنید.

دوربین امنیتی Arlo Pro 3 Spotlight – برند معتبر

دوربین امنیتی Arlo Pro 3 Spotlight – برند معتبر

دوربین های Arlo Pro درست است که قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند. مدل جدید Arlo Pro 3 مسیر مدل های قبلی را ادامه می دهد با این تفاوت که اکنون قادر به ضبط با رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل است! همچنین این دوربین از رزولوشن های 1080p و 720p پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های فوق العاده کاربردی دوربین Arlo Pro 3 می توان به قابلیت دید در شب اینفرارد، مجهز بودن به نورافکن 6500K و طول عمر باتری طولانی (بین 3 تا 6 ماه) اشاره کرد. این محصول به صورت پک های دو تایی، سه تایی، چهار تایی و شش تایی عرضه شده است.

دوربین امنیتی خانگی Logitech Circle 2 – هم داخلی هم خارجی

دوربین امنیتی خانگی Logitech Circle 2 – هم داخلی هم خارجی

این دوربین امنیتی از نوع کابلی است و هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای خارجی کارایی بالایی دارد. دوربین لاجیتک Circle 2 دارای لنز زاویه باز است و توانایی استریم زنده ویدئو با کیفیت 1080p را دارد. شما می توانید از این دوربین برای ویدئوهای ضبط شده با طول 24 ساعت را به صورت رایگان ذخیره کنید. همچنین این دوربین امکان time-lapse به مدت 30 ثانیه در روز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر ویژگی های دوربین لاجیتک Circle 2 می توان به مجهز بودن به هشدارهای هوشمند (smart alerts) اشاره کرد.

دوربین امنیتی خانگی Google Nest Cam – خانه هوشمند

دوربین امنیتی خانگی Google Nest Cam – خانه هوشمند

طراحی جذاب و مدرن دوربین Google Nest Cam در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند! این دوربین امکان استریم زنده ویدئو به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز در 7 روز هفته) را به شما می دهد و با اپلیکیشن Nest Aware app جهت اعلام هشدارهای امنیتی سازگاری کامل دارد. همچنین شما می توانید تمام محصولات سری Nest خود را از طریق یک اپلیکیشن و به صورت هم زمان کنترل کنید. ارائه صدای دو جهته، ابعاد کوچک با قابلیت مخفی کردن در فضاهای محدود و کیفیت ایده آل تصاویر سایر ویژگی های دوربین امنیتی Google Nest Cam را تشکیل می دهند.

دوربین امنیتی Wyze Cam Pan 1080p Pan – چرخش افقی و عمودی

دوربین امنیتی Wyze Cam Pan 1080p Pan – چرخش افقی و عمودی

یکی دیگر از دوربین های برند Wyze که قیمت مناسبی هم دارد! دوربین Wyze Cam Pan از قابلیت چرخش 360 درجه ای افقی و 93 درجه ای عمودی برخوردار است و تمام فضای محیط را پوشش می دهد. اگر این دوربین یک تحرک را تشخیص دهد، مسیر حرکت سوژه را دنبال می کند و به نوعی سوژه را در میان دیگر عناصر موجود در محیط تگ می کند. شما با تهیه این دوربین به مدت 14 روز حافظه ذخیره سازی ابری برای ذخیره ویدئوهای 1080p با نرخ 15 فریم در ثانیه در اختیار خواهید داشت. لطفا با ادامه این مقاله در بخش دوم با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع دوربین امنیتی موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral