مدل های متعددی از دوربین های مدار بسته وایرلس در بازار موجود است که ممکن است کاربران را در هنگام انتخاب مدل مورد نظر خود گیج کند! به خصوص اگر به دنبال یک سری ویژگی ها و قابلیت های خاص باشید، کار برای شما سخت تر هم می شود! به عنوان مثال اگر به دنبال دوربین مدار بسته ای باشید که هم وایرلس باشد و هم از صدای دو جهته پشتیبانی کند، ممکن است در انتخاب مناسب ترین مدل برای خانه یا محل کار خود به مشکل بخورید. اما ما در این مقاله و بخش دوم آن سعی کرده ایم تا به شما کمک کنیم و تعدادی از دوربین های امنیتی وایرلس را که از قابلیت صدای دو جهته برخوردارند، به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دوربین مدار بسته Arlo Pro 3 Spotlight – محبوب ترین در میان کاربران

دوربین مدار بسته Arlo Pro 3 Spotlight – محبوب ترین در میان کاربران

دوربین Arlo Pro 3 بدون شک یکی از مناسب ترین دوربین های امنیتی خانگی موجود در بازار است. اگر چه قیمت این دوربین وایرلس کمی بالاست، اما مسلماً پرداخت این هزینه برای خرید آن ارزشش را دارد! چرا که دوربین مدار بسته Arlo Pro 3 از ویژگی هایی مانند ضبط ویدئو با رزولوشن 2K HDR پشتیبانی می کند و به نورافکن و قابلیت دید در شب «رنگی» مجهز است. علاوه بر این، از امکانات Arlo Smart به طور رایگان بهره می برد. در مجموع این دوربین تمام انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند!

دوربین مدار بسته Nest Cam (2021) – قابل استفاده در فضاهای باز یا بسته

دوربین مدار بسته Nest Cam (2021) – قابل استفاده در فضاهای باز یا بسته

مدل جدید دوربین امنیتی Nest Cam (2021) از باتری انرژی خود را تأمین می کند و هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته قابل استفاده است. یکی از نقاط قوت این دوربین، اسپیکر فوق العاده با کیفیت آن است که صدا را به شکلی کاملاً واضح در محیط پخش می کند. همچنین این مدل دارای یک میکروفون با قابلیت حذف نویز است و صدای افراد را به خوبی انتقال می دهد.

دوربین مدار بسته Ring Spotlight Cam – سریع و آسان

دوربین مدار بسته Ring Spotlight Cam – سریع و آسان

محصولات خانه هوشمند برند Ring از قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسانی برخوردارند و حتی کاربران عادی نیز به راحتی می توانند آن را برای استفاده آماده کنند. این دوربین به نشانگرهای ال ای دی مجهز است که شما را از وضعیت عملکرد آن مطلع می کنند. همچنین شما می توانید از طریق گوشی موبایل خود به صداهای ضبط شده توسط این دوربین گوش دهید یا با آن صحبت کنید.

دوربین مدار بسته Nest Cam IQ Indoor – نهایت امنیت!

دوربین مدار بسته Nest Cam IQ Indoor – نهایت امنیت!

دوربین های امنیتی سری Cam IQ برند Nest به طور قطع جزء بهترین ها هستند! این دوربین ها کیفیت تصویر فوق العاده ای را به ارمغان می آورند و به مجموعه ای از امکانات متعدد مجهزند. دوربین IQ Indoor از این سری علاوه بر موارد ذکر شده، به صورت پیش فرض به دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز مجهز است. شما می توانید از این دوربین برای صحبت کردن با افرادی که در طبقه دیگر ساختمان حضور دارند استفاده کرده یا به صحبت های آنها گوش دهید!

منبع: androidcentral