برند HyperX بیشتر در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ شهرت دارد. به عنوان مثال هدست Cloud II Wireless این شرکت، در اغلب موارد جزء بهترین هدست های PC گیمینگ قرار می گیرد. اکنون به نظر می رسد که هایپر ایکس قصد دارد تا حضور در بازار سایر تجهیزات گیمینگ را نیز تجربه کند و در همین راستا دو مانیتور جدید به نام های Armada 25 و Armada 27 را معرفی کرده است. این مانیتورهای گیمینگ به ترتیب با قیمت های 450 و 500 دلار راهی بازار می شوند.

مانیتور هایپر ایکس Armada 25 از نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه برخوردار است. این مانیتور رزولوشن فول اچ دی (معادل با 1920x1080 پیکسل) را ارائه می دهد و به پنل IPS با سایز 24.5 اینچ مجهز است. میزان روشنایی این مانیتور در بالاترین حد می تواند به 400 nits برسد. از دیگر مشخصات مانیتور گیمینگ قدرتمند و جذاب می توان به زاویه دید 178 درجه، نسبت تصویر 16:9 و نسبت کنتراست 1000:1 اشاره کرد. پورت های این مانیتور را نیز یک پورت DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.0 تشکیل می دهند.

برند HyperX با معرفی دو مانیتور 25 و 27 اینچ Armada رسماً وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد

اما مانیتور هایپر ایکس Armada 27 کمی بزرگتر است و با سایز 27 اینچ عرضه شده است. این مانیتور گیمینگ از رزولوشن 2560x1440 پیکسل بهره می برد و موفق به دریافت استاندارد VESA Display HDR 400 شده است. با وجود اینکه مانیتور Armada 27 نسبت به مدل Armada 25 در بسیاری از زمینه ها پیشرفته تر و رده بالاتر است، اما نرخ نوسازی کمتری دارد! به طور دقیق تر باید بگوییم که نرخ نوسازی این مانیتور 165 هرتز است که کمی عجیب به نظر می رسد! اما با این حال این مانیتور می تواند یکی از بهترین مانیتورها برای گیمرهای حرفه ای باشد.

برند HyperX با معرفی دو مانیتور 25 و 27 اینچ Armada رسماً وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد

نکته قابل توجه در رابطه با مانیتورهای جدید هایپر ایکس این است که هر دو مدل آنها به یک بازوی ارگونومیک مجهز هستند. این بازو می تواند کشیده یا جمع شود تا بتوان از آن بر روی انواع میزها با سایزهای مختلف استفاده کرد. ضمن اینکه یک پایه نصب رومیزی از مدل HyperX Armada Gaming Mount نیز با این مانیتورها ارائه می شود که البته هزینه آن به صورت جداگانه پرداخت شود. شما می توانید تا حداکثر چهار مانیتور را به صورت هم زمان بر روی این پایه سوار کرده و یک سیستم چند مانیتوره کاربردی را راه اندازی نمایید.

برند HyperX با معرفی دو مانیتور 25 و 27 اینچ Armada رسماً وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد

یکی از مدیران هایپر ایکس در این رابطه گفته است: «شرکت هایپر ایکس به دلیل ورود به بازار مانیتورهای گیمینگ روزهای هیجان انگیزی را تجربه می کند! مانیتورهای سری Armada رفرش ریت بالایی را ارائه می دهند و زمان پاسخ دهی کمی دارند و تجربه گیمینگ را برای کاربران ارتقا می دهند. همچنین کاربران می توانند از یک بازوی ارگونومیک و یک پایه رومیزی در کنار این مانیتورها استفاده کرده و یک سیستم انعطاف پذیر و راحت را برای خود راه اندازی کنند. مانیتورهای گیمینگ خانواده Armada از طراحی به روز و مطابق با اصول ارگونومی بهره می برند و امکان انجام بازی بدون وقفه با حداکثر میزان آسایش را برای کاربر به ارمغان می آورند».

منبع: windowscentral