مایکروسافت به تازگی از نسخه جدید سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز 11 رونمایی کرده است. این نسخه یک آپدیت بزرگ و اساسی برای ویندوز است که ویژگی ها و قابلیت های متنوعی به آن اضافه شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به منوی استارت جدید، امکان تجربه محیط کاربری به صورت لمسی، مایکروسافت استور جدید و کارایی بیشتر برای گیمینگ اشاره کرد. همچنین ویندوز 11 از اپلیکیشن های اندرویدی از طریق Amazon Store پشتیبانی می کند. این یک خبر هیجان انگیز و بزرگ برای کاربران PC های ویندوزی است که می تواند تحولی عظیم را در این زمینه ایجاد کند! مایکروسافت تمام تلاش خود را جهت ارتقای ویندوز 11 انجام داده تا این سیستم عامل جدید بتواند خیلی زود جایگاه ویندوز 10 را در میان کاربران تصاحب کند!

ویندوز 11 هم اکنون از طریق Windows Insider در دسترس است، اما فقط برای حرفه ای ها!

بله، ویندوز 11 واقعیت دارد! و این یک خبر هیجان انگیز است!

ویندوز 11 برخی تغییرات اساسی را به محیط سیستم عامل ویندوز آورده است. طراحی این نسخه از ویندوز تفاوت های جذابی با نسخه های قبلی دارد و در آن از گوشه های دارای انحنا و انیمیشن استفاده شده است. به طوری که ویندوز 11 ظاهری مدرن تر و امروزی تر از نسخه های قبلی خواهد داشت. تسک بار ویندوز 11 نیز طراحی جدیدی دارد و رنگ و بویی تازه به این سیستم عامل بخشیده است. البته بسیاری از این تغییرات پیش از این در ویندوز 10X (که در سال 2019 توسط مایکروسافت معرفی شد) رونمایی شده بود. به هر حال مایکروسافت عرضه نسخه نهایی ویندوز 10X را کنار گذاشت و اکنون ویژگی های به کار رفته در آن را در ویندوز 11 به کار گرفته است. در مجموع می توان ویندوز 11 را یک بازتولید بزرگ از جانب مایکروسافت دانست که عرضه آن هیجان زیادی را در میان کاربران ایجاد کرده است! اما چگونه می توان به ویندوز 11 دسترسی پیدا کرد؟

چگونه و چه زمانی ویندوز 11 را دانلود کنیم؟

چگونه و چه زمانی ویندوز 11 را دانلود کنیم؟

ویندوز 11 تا آخر سال 2021 به صورت عمومی در دسترس نخواهد بود. اما شما می توانید هم اکنون آن را در محیط Windows Insider تست کرده و با محیط آن آشنا شوید. البته ما این کار را به کاربران عادی پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است تا فقط متخصصان، برنامه نویسان و افراد حرفه ای در دنیای تکنولوژی از نسخه فعلی استفاده کنند! برای این منظور باید به محیط Windows Insider کاملاً آشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آماده کردن کامپیوتر خود برای استفاده از ویندوز 11 در اینسایدر پیشنهاد می کنیم تا مطالب لینک زیر از بلاگ رسمی مایکروسافت را مطالعه کنید:

اخیراً یک بیلد از ویندوز 11 در فضای اینترنت منتشر شده که البته نسخه کاملی نیست. در کل ما هیچ گونه دانلود بیلدهای غیر رسمی ویندوز 11 را توصیه نمی کنیم و بهتر است تا زمان عرضه نسخه رسمی منتظر بمانید. همچنین دانلود نسخه های غیر قانونی ممکن است به سیستم شما آسیب هایی وارد کرده و باعث از دست رفتن اطلاعات مهم و حساس شما شوند.

منبع: windowscentral