درباره نمایشگر و چیپست پیکسل 7 پرو چه می دانید؟

هنوز چند ماه تا رونمایی کامل پیکسل 7 فاصله داریم. با این حال، هنوز هم زمان زیادی برای کشف اطلاعات در مورد سری پرچم‌ دار گوگل وجود دارد. در ماه های قبل اطلاعاتی درباره مشخصات کلیدی گوشی گوگل پیکسل 7 و 7 پرو منتشر شده بود اما به تازگی به لطف برخی از نمونه های اولیه پیکسل 7 که اخیرا منتشر شده اند، جزئیاتی در مورد این دستگاه ها به دست آمده است. مالک One Pixel 7 Pro اخیراً اطلاعاتی در مورد دستگاه خود در اختیار گروه Google News Telegram قرار داده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

نمونه اولیه Pixel 7 Pro جزئیاتی را در مورد پرچمدار آینده فاش می کند!

پیکسل 7 پرو ظاهراً از پنل صفحه نمایش سامسونگ S6E3HC4 استفاده می کند که به نظر می رسد از S6E3HC3 مورد استفاده در گوشی پیکسل 6 پرو کمی بزرگ تر باشد. قبلاً گزارش شده بود که پرچمداران آینده احتمالاً از همان پنل های قبلی خود استفاده خواهند کرد. با این حال، ممکن است یک ارتقاء جزئی در آن ها وجود داشته باشد، اگرچه هنوز چیزی در این مورد فاش نشده است. در ادامه باید بگوییم که این پنل، مشابه بسیاری از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار، دارای وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل می باشد.

علاوه بر این، گزارش شده است که تراشه Tensor 2 از همان طراحی هسته 2 + 2 + 4 با دو هسته عملکرد، دو هسته میانی و چهار هسته کم مصرف استفاده خواهد کرد. نسل بعدی Tensor به دلیل هسته های کم مصرف خود که در تراشه فعلی تنسور نیز استفاده می شود، ظاهرا به Cortex A-55 نصب می شود.

نمونه اولیه Pixel 7 Pro جزئیاتی را در مورد پرچمدار آینده فاش می کند!

همچنین در این دستگاه، یک درایور لمسی CS40l26 از Cirrus Logic و یک تراشه NFC ساخته شده توسط STMicroelectronics وجود دارد.

در نهایت، گزارش‌ ها ظاهراً نام‌ های رمز مختلفی را برای دستگاه ‌های پیکسل گوگل، از جمله «پنتر»، «یوزپلنگ» و «فلیکس» برای پیکسل 7، 7 پرو و پیکسل 7a معرفی ‌نشده ذکر می ‌کنند. با این حال، به نظر نمی رسد که اسم رمز دستگاه lynx  که گفته می شود یکی دیگر از گوشی های هوشمند پیشرفته پیکسل باشد، وجود ندارد.

در پایان، هنوز چندین ماه فرصت داریم تا گوگل خلاصه کامل این گوشی های هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهد، اما همانطور که مطرح شده است، احتمالاً به غیر از چیپست، هیچ ارتقای عظیمی در این پرچم دار آینده وجود نخواهد داشت.

نمونه اولیه Pixel 7 Pro جزئیاتی را در مورد پرچمدار آینده فاش می کند!

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گوشی آینده گوگل به غیر ارتقا تراشه شامل تغییرات جزئی دیگری خواهد بود؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: androidcentral