شرکت OSOM، تیم سابق شرکت Essential Phone، در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند به بازار با نام OV1 است. به تازگی جزئیات بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر شده است که دید بهتری به ما درباره آن می دهد. در این بخش این جزئیات را با یکدیگر بررسی می کنیم؛ با ما همراه باشید.

گوشی OSOM OV1 با چیپست سری 8 اسنپ دراگون عرضه خواهد شد

شرکت OSOM در توئیتر اعلام کرده است که این گوشی جدید از یک تراشه سری 8 کوالکوم اسنپ دراگون قدرت می گیرد. با توجه به اینکه در حال حاضر تنها تراشه این سری، تراشه Gen 1 است، این توئیت کمی گنگ به نظر می رسد! آیا گوشی OV1 به یک نسخه دیگر از این تراشه ها مجهز خواهد بود که در آینده به بازار می آید یا منظور همین تراشه بوده است؟ به هر حال چیزی که مشخص است این است که گوشی جدید OSOM از تراشه های نسل جدید و قدرتمند بهره خواهد برد. اعلام شده است که گوشی OV1 در سه ماهه آخر سال 2022 راهی بازار خواهد شد.

گوشی OSOM OV1 با چیپست سری 8 اسنپ دراگون عرضه خواهد شد

بر خلاف Essential، شرکت OSOM قصد دارد تا یک تیم تخصصی برای طراحی دوربین های پرچم دار برای گوشی های خود تشکیل دهد. در رابطه با گوشی OV1، با وجود اینکه هنوز اطلاعات کافی درباره دوربین آن منتشر نشده، پیش بینی می شود که در آن از دوربین دوگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل استفاده شود. بر روی پنل جلویی آن نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

اما OSOM همانند Essential از متریال خاص برای ساخت گوشی OV1 استفاده می کند. باکس قرارگیری دوربین این گوشی از استیل ضد زنگ و تیتانیوم ساخته شده است. این گوشی در رنگ های مشکی مات و سفید پولیش خورده عرضه می شود که برای OSOM کمی عجیب و سورپرایز کننده به حساب می آید. لازم به ذکر است که این گوشی جدید نسبت به محصولات Essential به وضوح بزرگتر است که این موضوع به بهبود آنتن دهی آن منجر شده است. ضمن اینکه اکنون امکان استفاده از باتری حجیم تر با طول عمر بالاتری در گوشی وجود دارد.

شعار تبلیغاتی شرکت OSOM، «حریم شخصی خود را داشته باشید!» است. این شرکت تلاش کرده است تا با استفاده از کابل USB-C، این شعار را به گوشی جدید خود بیاورد و به آن جامه عمل بپوشاند. این گوشی از ویژگی Secure Data Cable بهره می برد که امنیت اطلاعات کاربر در هنگام اتصال به پورت USB را به طور کامل تضمین می کند. شرایطی را تصور کنید که در کافی شاپ یا فرودگاه مجبور شده اید تا گوشی خود را شارژ کنید و آن را به پورت USB متصل کنید. مسلماً در این حالت دوست ندارید تا اطلاعاتتان به بیرون درز پیدا کند! OSOM این دغدغه را به طور کامل برای شما از بین می برد. در مجموع می توان پیش بینی کرد که گوشی OSOM OV1 با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه شود و به فروش قابل توجهی به عنوان یک محصول جدید از یک شرکت کمتر شناخته شده دست پیدا کند.

منبع: androidcentral