این روزها مبحث تبلیغات محیطی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و به همین دلیل بازار مانیتورهای صنعتی حسابی داغ است! مانیتور صنعتی امکان نمایش تصاویر تبلیغاتی را به صورت مداوم در تمام طول 24 ساعت روز فراهم می آورد و به شما اجازه می دهد تا با نمایش محتوای خلاقانه، توجه مشتریان را به سمت برند خود جلب کنید.

اما یکی از مسائلی که در هنگام استفاده از نمایشگرهای صنعتی مشکل ساز می شود، عدم امکان اتصال آن به دستگاه منبع پخش به دلیل کوتاه بودن کابل است. همچنین اگر از مانیتور صنعتی خود در مکان های عمومی و پر رفت و آمد استفاده کنید، ممکن است کابل های متصل به آن به مرور زمان دچار قطعی شوند. در این میان شرکت ایسوس با عرضه مانیتور صنعتی 55 اینچ مدل SD554-YB این مشکل را برطرف کرده است.

مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس؛ مجهز به مدیا پلیر داخلی با قابلیت نمایش فوری تصاویر از روی فلش USB

یکی از مهم ترین ویژگی های این مانیتور صنعتی 55 اینچ، مجهز بودن آن به مدیا پلیر داخلی است. تنها کافی است که محتوای تبلیغاتی مورد نظر خود را بر روی فلش مموری USB ذخیره کنید و فلش خود را به دستگاه متصل نمایید. سپس محتوای تبلیغاتی شما به صورت اتوماتیک بر روی مانیتور صنعتی نمایش داده می شود. به این ترتیب نیازی به اتصال این دستگاه مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس به دستگاه های دیگر از طریق کابل وجود ندارد. در واقع امکان استفاده از این دستگاه به صورت Plug and Play فراهم است!

البته بر روی بدنه این مانیتور صنعتی پورت های ارتباطی متعددی نیز تعبیه شده است که از میان آنها می توان به ورودی ویدئو شامل یک پورت RCA، یک پورت D-Sub و یک پورت DVI-D اشاره کرد. همچنین این مانیتور صنعتی 55 اینچ به یک جفت ورودی RCA و جک 3.5 میلی متری به عنوان ورودی صدا مجهز است.

مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس؛ مجهز به مدیا پلیر داخلی با قابلیت نمایش فوری تصاویر از روی فلش USB

نمایشگر صنعتی 55 اینچ ایسوس SD554-YB از رزولوشن Full HD (1920x1080) بهره می برد و از زاویه دید وسیع 178 درجه ای برخوردار است. این ویژگی باعث می شود که محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر برای تمام افراد حاضر در مقابل آن کاملاً واضح باشد. در واقع فرقی نمی کند که این مانیتور صنعتی را در کجا نصب کنید و دغدغه ای در این رابطه نخواهید داشت!

اما این تلویزیون صنعتی علاوه بر کیفیت تصویر ایده آل، صدای با کیفیت و پرقدرتی را نیز ارائه می دهد! مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس مدل SD554-YB به دو اسپیکر 7 واتی مجهز است و صدایی قوی و شفاف را ارائه می دهد. این ویژگی سبب می شود تا نیازی به اسپیکر خارجی هم نداشته باشید! پس در واقع این دستگاه تمام امکانات لازم برای عملکرد به صورت مستقل را دارد و یک انتخاب ایده آل برای نصب در مکان های عمومی مانند پاساژها و مراکز خرید به شمار می آید.

مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس؛ مجهز به مدیا پلیر داخلی با قابلیت نمایش فوری تصاویر از روی فلش USB

این مشخصات سبب شده اند تا این مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس به یکی از پر فروش های بازار ایران تبدیل شود! در کنار این مشخصات، باید به کیفیت ساخت ایده آل این دستگاه نیز اشاره کنیم. به طوری که آسیب های محیطی مانند خط و خش و ضربه قادر به آسیب رساندن به آن نیستند. ضمن اینکه این مانیتور صنعتی در مقابل نفوذ گرد و غبار و قطرات آب نیز مقاومت مطلوبی دارد. البته بهتر است تا در هنگام استفاده از آن به این نکات توجه داشته باشید تا طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند. نکته دیگر که بر روی قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس SD554-YB مؤثر بوده، مجهز بودن آن به یک پنل مستحکم و با دوام است که امکان نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24 ساعته را فراهم می آورد.

در مجموع خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس مدل SD554-YB می تواند به شما در توسعه کسب و کارتان کمک زیادی کند. به خصوص اگر به دنبال مانیتور صنعتی خاصی هستید که بدون نیاز به اتصال به دستگاه های دیگر قابل استفاده باشد، این مدل از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

منبع: asus