یکی از فراموش شده ترین چیزهایی که بر روی سلامت بدن تأثیر بالایی دارد، «خواب» است! با اینکه بسیاری از افراد یک ردیاب ورزشی یا ساعت هوشمند را خریداری می کنند تا نرخ ضربان قلب یا سطح اکسیژن خون آنها در هر لحظه در مقابل چشمانشان باشد، اما به عادات خود در هنگام خوابیدن اهمیتی نمی دهند! در حالیکه نوع خوابیدن تأثیر بالایی بر روی سلامت بدن دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود. در همین راستا در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 قابلیتی وجود دارد که می توان از آن به عنوان یک مربی خواب استفاده کرد!

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک مربی برای اصلاح عادات شما در هنگام خواب است! چگونه آن را برای این منظور تنظیم کنیم؟

استخدام یک تمرین دهنده ورزشی یا مربی امر رایجی است، اما تا به حال شنیده اید که کسی «مربی خوابیدن» استخدام کند؟! برای این منظور بهتر است تا از ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 استفاده کنید. این ساعت هوشمند پس از آپدیتی که در ماه فوریه 2022 دریافت کرد، از این قابلیت پشتیبانی می کند و ویژگی پایش وضعیت خواب آن تکمیل تر از قبل شده است. اکنون سامسونگ با بهره بردن از اپلیکیشن Samsung Health، اطلاعات جمع آوری شده توسط ساعت هوشمند را آنالیز می کند.

چگونه قابلیت مربی خواب را در گلکسی واچ 4 تنظیم کنیم؟

پیش از این گلکسی واچ 4 اطلاعات مفیدی را از کیفیت خواب کاربر ارائه می دهد. اکنون سامسونگ از این اطلاعات استفاده می کند و روش هایی را به شما پیشنهاد می دهد تا کیفیت خواب خود را ارتقا دهید. برای تنظیم این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید.

1- اپلیکیشن Samsung Health را بر روی گوشی خود باز کنید.

2- به سمت پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه Sleep ضربه بزنید.

3- بر روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.

4- گزینه Sleep Coaching را انتخاب کنید.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک مربی برای اصلاح عادات شما در هنگام خواب است! چگونه آن را برای این منظور تنظیم کنیم؟

5- در این مرحله باید به چند سؤال در رابطه با عادت های خود در هنگام خوابیدن پاسخ دهید.

6- مربی خواب شما پاسخ هایتان را بررسی می کند و آیکون یک حیوان را بر مبنای نوع خوابیدنتان به شما اختصاص می دهد!

7- بر روی Start ضربه بزنید.

مربی خواب شما یک برنامه خواب چهار تا پنج هفته ای را تنظیم می کند. پس از هر بار خواب شبانه، شما از جانب ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 یک نوتیفیکیشن دریافت می کنید که در آن وضعیت خواب شما تشریح شده است. سپس سامسونگ بر مبنای این اطلاعات، پیش از رفتن شما به رختخواب مجموعه ای از آیتم ها مانند تمرینات مدیتیشن، مقالات علمی، چک لیست ها و مأموریت ها را ارائه می دهد که با کمک گرفتن از آنها می توانید کیفیت خواب خود را ارتقا دهید.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک مربی برای اصلاح عادات شما در هنگام خواب است! چگونه آن را برای این منظور تنظیم کنیم؟

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 یکی از بهترین ابزارها برای کسانی است که به خواب خوب اهمیت می دهند. علاوه بر این، یک سنسور پیشرفته BIA نیز در این اسمارت واچ قرار دارد که اطلاعات دقیقی از سلامت بدن را به شما می دهد. پس به جای رژیم های غذایی سفت و سخت و تمرینات ورزشی نفس گیر، به این ساعت هوشمند اعتماد کنید تا بدن سالم و خوش فرمی داشته باشید!

منبع: androidcentral