تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 به تازگی در چین رونمایی شده است. این دستگاه در سایز 70 اینچ عرضه شده و از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز بهره می برد و 78 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد. تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 دارای قاب فلزی است و پنل نمایش آن حدود 96 درصد از سطح پنل جلویی را در بر گرفته است.

تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 با رزولوشن 4K و سیستم صوتی 20 وات رونمایی شد

در تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 از پردازنده ARM Cortex-A35 استفاده شده که دارای چهار هسته است. همچنین این تلویزیون 4k با نرخ نوسازی 60 هرتز به 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. لازم به ذکر است که ابعاد این گجت همراه با پایه 1568x946x336 میلی متر اعلام شده است. با توجه به اینکه تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 با سایز 70 اینچ عرضه شده، به این ترتیب می توان آن را برای استفاده در اتاق ها و سالن های نسبتاً بزرگ مناسب است.

سیستم صوتی این تلویزیون 70 اینچ شیائومی از دو اسپیکر داخلی 10 واتی تشکیل شده است. این اسپیکرها صدای خروجی استریو را ارائه می دهند و تجربه کاربر از تماشای فیلم را ارتقا می دهند. شما می توانید گجت های اندرویدی، iOS، ویندوزی و مک خود را به صورت وایرلس به این تلویزیون متصل کنید. این ویژگی برای استریمرها کارایی بالایی دارد. از دیگر ویژگی های تلویزیون جدید شیائومی می توان به سازگاری با ابزارهایی مانند اپل ایرپلی و میراکست اشاره کرد. این قابلیت ها امکان نمایش هم زمان محتوا بر روی گوشی و تی وی را فراهم می آورند.

تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 با رزولوشن 4K و سیستم صوتی 20 وات رونمایی شد

تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 به پورت های HDMI، USB، S/PDIF، AV و شبکه مجهز است و از اتصال کابلی به انواع دستگاه های دیجیتال و حافظه های سیار پشتیبانی می کند. شما می توانید این تلویزیون را از طریق اپلیکیشن گوشی Xiaomi TV Assistant به صورت از راه دور کنترل کنید. ضمن اینکه این گجت با دستیار صوتی Xiao AI نیز سازگار است و امکان کنترل آن با فرمان های صوتی وجود دارد. این دستیار صوتی به شکل هوشمند عمل می کند و امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی آن وجود دارد.

در این تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 یک هاب خانه هوشمند MIUI TV به صورت پیش فرض نصب است که به شما اجازه می دهد تا گجت های متصل به آن را کنترل کنید. به عنوان مثال می توانید از طریق این هاب جاروبرقی و حتی کتری هوشمند منزل خود را کنترل نمایید! به این ترتیب تلویزیون جدید شیائومی می تواند به عنوان هسته خانه هوشمند شما و ابزاری برای کنترل وسایل هوشمند منزل به کار رود.

تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 با رزولوشن 4K و سیستم صوتی 20 وات رونمایی شد

در حال حاضر تلویزیون شیائومی ردمی A70 TV 2023 با قیمت 417 دلار در فروشگاه های خرده فروشی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد تا این تلویزیون را راهی بازارهای جهانی بکند یا خیر. اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: notebookcheck.net