حتماً تا به حال اسم تلویزیون های سری BRAVIA سونی به گوشتان خورده است! این تلویزیون ها از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند و در سایزهای مختلف در بازار موجودند. اگر قصد خرید تلویزیون برای انجام بازی با نسل جدید کنسول های PS5 و Xbox Series X را دارید، تلویزیون مدل A8H سایز 55 اینچ انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود!

تلویزیون Sony A8H 55-inch BRAVIA OLED 4K، انتخابی ایده آل برای کاربران PS5 و ایکس باکس سری X

تلویزیون سونی A8H از نوع OLED است و از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می کند. نکته قابل توجه در رابطه با این تلویزیون توانایی بالای آن در نمایش تصاویر و ارائه رنگ هایی طبیعی و زنده است. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز به طور کامل برای بیننده واضح خواهد بود. این تلویزیون به صورت پیش فرض به قابلیت نمایش تصاویر در حالت گیمینگ مجهز شده است. به همین جهت می توان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای اتصال به جدیدترین نسل کنسول های PS5 و Xbox Series X دانست. به خصوص می توان این تلویزیون را برای انجام بازی های سرویس Xbox Game Pass یکی از بهترین انتخاب های ممکن دانست. در واقع شما می توانید بازی های نوستالژیک موجود در این سرویس ها را با وضوح 4K در سال 2021 تجربه کنید! 

از دیگر ویژگی های قابل توجه تلویزیون سونی A8H باید به سازگاری کامل آن با دستیار صوتی الکسا اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق فرمان های صوتی تنظیمات مورد نظر خود را بر روی تلویزیون اعمال کنید. البته توجه داشته باشید که این تلویزیون از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند. این موضوع به این معنا است که خروجی تصویر این تلویزیون 4K واقعی با نرخ 120 هرتز نیست و نمی توان این تلویزیون را Full 4K دانست. با این وجود کیفیت تصویر تلویزیون سونی A8H به خوبی برای انجام بازی با کنسول های امروزی مناسب خواهد بود.

از لحاظ ظاهری هم تلویزیون سونی A8H انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این تلویزیون دارای قاب هایی با ضخامت کم است که ظاهری جذاب و مدرن به آن بخشیده است. همچنین این ویژگی باعث می شود تا بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی تصویر در حال پخش بر روی صفحه نمایش تلویزیون معطوف کنید. این تلویزیون در سایز 55 اینچ ارائه شده و می توان از آن در اتاق هایی با ابعاد متوسط استفاده کرد.

البته شاید ذکر این نکته ضروری نباشد؛ ولی تلویزیون سونی A8H از نوع هوشمند است و به وای فای مجهز می باشد. بنابراین شما می توانید آن را به سادگی به شبکه وای فای منزل خود متصل کرده و از اینترنت برای توسعه ویژگی های آن استفاده کنید. همچنین می توانید از این تلویزیون برای مرور صفحات وب و مشاهده ویدئو به صورت آنلاین استفاده کنید.

شرکت ما با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع تلویزیون و دیگر لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید تلویزیون با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral