شرکت هایسنس تلویزیون جدید E8H TV را با چندین ویژگی رده بالا در کشور چین معرفی کرده است. این تلویزیون که شباهت زیادی به مدل E8G دارد، به پس زمینه نوری با بیش از 500 منطقه تقسیم بندی شده مجهز است و در آن از صفحه نمایش XDR miniLED استفاده شده است. لازم به ذکر است این صفحه نمایش در مقایسه با پنل های معمولی مینی ال ای دی تا 1.5 برابر کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد و در سایزهای 65 اینچ و 75 اینچ عرضه می شود. برای آشنایی بیشتر با مشخصات تلویزیون هایسنس E8H با ما تا انتهای متن همراه باشید.

تلویزیون جدید هایسنس E8H به صفحه نمایش مینی ال ای دی XDR مجهز است

تلویزیون جدید هایسنس از حداکثر روشنایی 1600nits برخوردار است و از این لحاظ می توان آن را یکی از بهترین مدل های موجود در بازار دانست! این میزان روشنایی بی نظیر باعث شده تا این تلویزیون مشکلات رایج مدل های معمولی در نمایش محتوای HDR را نداشته باشد و تصاویری فوق العاده درخشان را به نمایش بگذارد. ضمن اینکه این دستگاه دقت رنگ بالایی دارد و تصاویر آن به تصاویر جهان واقعی شباهت زیادی دارد!

هایسنس اعلام کرده است که در تلویزیون E8H از پردازنده Xinxin U+ و معماری درایور جدید استفاده کرده که منجر به نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت تصویر می شود. در مقایسه با مدل E8G باید بگوئیم که این تلویزیون جدید در زمینه سرعت پاسخ دهی برای کنترل نور تا 10 برابر سریع تر است که در نتیجه دقت نمایش آن تا 40 درصد بهبود پیدا می کند. لازم به ذکر است که تلویزیون جدید هایسنس از دالبی ویژن و دالبی اتموس هم پشتیبانی می کند و یک تجربه بی نظیر از تماشای فیلم و انجام بازی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

تلویزیون جدید هایسنس E8H به صفحه نمایش مینی ال ای دی XDR مجهز است

تلویزیون هایسنس E8H دارای یک پورت HDMI 2.1 است و نرخ نوسازی تصویر آن 144 هرتز اعلام شده است. همچنین در آن از تکنولوژی های رفرش ریت متغیر (VRR) و کاهش زمان تأخیر نیز استفاده شده که به خصوص در هنگام انجام بازی کارایی بالایی دارد. به این ترتیب شما می توانید این تلویزیون مجهز به VRR و کاهش زمان تاخیر را به جدیدترین نسل کنسول های گیمینگ اتصال داده و بازی کردن با بالاترین کیفیت را تجربه نمایید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون هایسنس E8H از سرویس های بازی ابری و تکنولوژی فری سینک هم پشتیبانی می کند.

تلویزیون جدید هایسنس به سیستم صوتی 2.1 کاناله و ساب ووفر مستقل مجهز است و از پردازش صدای دوگانه مبتنی بر دالبی و DTS برای ارائه صدای خروجی بهره می برد. هایسنس ادعا کرده است این تلویزیون اولین مدل خانگی در دنیاست که تمام استانداردهای سینمایی را رعایت کرده و تمام گواهینامه ها را در این زمینه دریافت کرده است! به این ترتیب با استفاده از آن می توان به «تجربه واقعی سینمایی» در خانه خود دست پیدا کنید!

تلویزیون جدید هایسنس E8H به صفحه نمایش مینی ال ای دی XDR مجهز است

قیمت نسخه 65 اینچ تلویزیون هایسنس E8H در بازار چین 1003 دلار و قیمت نسخه 75 اینچ آن 1283 دلار اعلام شده است. این تلویزیون هم اکنون در فروشگاه های خرده فروشی کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina