شیائومی به تازگی تلویزیون Mi TV ES70 را معرفی کرده که یک دستگاه 70 اینچی با رزولوشن 4K است. این تلویزیون از نور پس زمینه چند منطقه ای پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 3840x2160 پیکسل را دارد. لازم به ذکر است که پنل نمایش این تلویزیون حدود 97.8 درصد از سطح جلویی آن را پوشش می دهد و قاب آن فوق العاده باریک است. در ادامه بیشتر با مشخصات تلویزیون شیائومی با رزولوشن 4k آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

تلویزیون 70 اینچ شیائومی TV ES70 با رزولوشن 4K و قیمت 621 دلار در چین رونمایی شد

تلویزیون شیائومی Mi TV ES70 محدوده رنگ 94% DCI-P3 را پوشش می دهد و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. یکی از مشخصات کلیدی این تلویزیون، پشتیبانی از تکنولوژی نور پس زمینه چند منطقه ای است. این تکنولوژی، 4096 سطح نوری را بر روی پنل این دستگاه ایجاد می کند و در نهایت میزان روشنایی 700nits را به ارمغان می آورد. همچنین در آن از الگوریتم سوپر رزولوشن استفاده شده که به منظور آنالیز تصویر به صورت لحظه ای و کاهش نویزها کاربرد دارد. این ویژگی کیفیت تصویر را متناسب با محتوای در حال نمایش بهینه سازی می کند.

تلویزیون جدید شیائومی حتی در هنگام نمایش فیلم هایی با رزولوشن پایین نیز عملکردی عالی ارائه می دهد و حداکثر رزولوشن 4K را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که تلویزیون شیائومی Mi TV ES70 از تراشه مدیاتک MT9638 قدرت می گیرد که به پردازنده چهار هسته ای A55 مجهز است. شایان ذکر است که این تراشه در تلویزیون هایی از جمله تلویزیون Xiaomi TV EA Pro به کار رفته است. همچنین در این تلویزیون از 2 گیگابایت حافظه رم + 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است.

تلویزیون 70 اینچ شیائومی TV ES70 با رزولوشن 4K و قیمت 621 دلار در چین رونمایی شد

در زمینه اتصالات، تلویزیون شیائومی TV ES70 از وای فای دو بانده (2.4 و 5 گیگاهرتز) پشتیبانی می کند و توانایی دیکود کردن دوگانه دالبی و DTS را دارد. همچنین این دستگاه از طراحی داکت Air بهره می برد و به سیستم صوتی دوگانه با توان خروجی 12.5 وات مجهز شده است.

شما می توانید تلویزیون 70 اینچ جدید شیائومی را از راه دور و از طریق فرمان های صوتی کنترل کنید. برای این منظور این دستگاه به دستیار صوتی Xiao AI مجهز شده است. این تلویزیون از قابلیت اتصال به اکوسیستم هوشمند شیائومی برخوردار است و با انواع دستگاه های اندرویدی، iOS، ویندوزی و مک سازگاری دارد. به این ترتیب شما می توانید تمامی این دستگاه ها را به صورت وایرلس به تلویزیون TV ES70 متصل کرده و تصاویر مورد نظرتان را بر روی صفحه نمایش 70 اینچی آن به نمایش بگذارید.

تلویزیون 70 اینچ شیائومی TV ES70 با رزولوشن 4K و قیمت 621 دلار در چین رونمایی شد

بر روی پنل پشتی تلویزیون شیائومی TV ES70 سه پورت HDMI به همراه دو پورت USB تعبیه شده است. همچنین این دستگاه به یک ورودی AV، یک پورت شبکه و یک پورت برای اتصال به آنتن مجهز است. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون 70 اینچ جدید شیائومی با قیمت حدود 621 دلار در کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. هنوز برنامه های شیائومی برای توزیع این دستگاه در بازارهای جهانی (بازار کشورهای غیر از چین) اعلام نشده است.

منبع: gizmochina