شرکت چینی LeTV که در زمینه تولید دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد، چندی پیش تلویزیونی با نام Super TV G55ES را با سایز 55 اینچ راهی بازار کرد. اکنون این شرکت نسخه 65 اینچ این تلویزیون را نیز با نام Super TV G65ES معرفی کرده است. این دستگاه توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 4K را دارد و قیمت ابتدایی آن برای توزیع در بازارهای کشور چین 348 دلار اعلام شده است. در ادامه با مشخصات کلیدی این دستگاه جدید بیشتر آشنا می شویم.

تلویزیون 65 اینچ Super TV G65ES از برند LeTV معرفی شد

تلویزیون هوشمند جدید LeTV از بدنه ای فلزی بهره می برد و به یک صفحه نمایش 65 اینچ فول اسکرین مجهز است. به طور دقیق تر باید گفت که صفحه نمایش این تلویزیون 97.3 درصد از سطح پنل جلوی دستگاه را پوشانده و قاب های اطراف آن دارای کمترین ضخامت ممکن هستند.

همچنین این تلویزیون دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است و 92 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که Super TV G65ES توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد.

در رابطه با مشخصات هسته داخلی تلویزیون LeTV Super TV G65ES باید به این نکته اشاره کنیم که در این دستگاه از یک پردازنده چهار هسته ای (بدون ذکر نام برند و مدل) استفاده شده است. این پردازنده به دو هسته A73 و دو هسته A53 مجهز است، اما اطلاعات دیگری در رابطه با آن در دسترس نیست. لازم به ذکر است که این تلویزیون به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز مجهز است. این مشخصات عملکرد روان و سریع این دستگاه را تضمین می کند و کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی اپلیکیشن های دلخواهشان را بر روی آن نصب کنند.

تلویزیون 65 اینچ Super TV G65ES از برند LeTV معرفی شد

علاوه بر این موارد، این تلویزیون هوشمند 65 اینچ به یک چیپ صوتی مستقل مجهز شده که از فناوری اختصاصی Voice 2.0 شرکت LeTV پشتیبانی می کند. این فناوری زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع 0.5 ثانیه ای را به ارمغان می آورد و امکان پخش صدا در شعاع 5 متری از دستگاه را فراهم می آورد.

کاربران برای فعال کردن دستیار صوتی تلویزیون Super TV G65ES تنها کافی است تا عبارت “Hello Xiaole” را بگویند و پس از آن می توانند تنظیمات مورد نظر خود را به صورت صوتی بر روی آن اعمال کنند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به مجهز بودن به دو اسپیکر با توان 10 وات، پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتز، پشتیبانی از MEMC و سازگاری با فناوری ضد نور آبی اشاره کرد.

تلویزیون 65 اینچ Super TV G65ES از برند LeTV معرفی شد

در زمینه پورت های ارتباطی هم باید گفت که تلویزیون LeTV G65ES دارای یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، دو پورت HDMI 2.0، یک پورت ورودی AV و یک خروجی صدای دیجیتال است. همچنین این تلویزیون به پورت شبکه مجهز است و امکان اتصال آن به شبکه های کابلی وجود دارد.

مشخصات تلویزیون LeTV G65ES مطابق با چیزی که شرکت سازنده اعلام کرده جالب به نظر می رسد! به هر حال پیش بینی این تلویزیون در آینده با استقبال قابل قبولی مواجه شود. هر چند هنوز مشخص نیست که این دستگاه در بازارهای خارج از کشور چین نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: gizmochina