در حالی که وان پلاس در طراحی گوشی OnePlus 10 Pro از روش کار سامسونگ تأثیر پذیرفته بود، به نظر می رسد که در طراحی گوشی جدید مسیری کاملاً متفاوت را در پیش گرفته است! تصاویر لو رفته از گوشی جدید این برند (که به عنوان جانشین گوشی OnePlus Nord N10 5G به بازار عرضه می شود)، حاکی از این است که این گوشی با تأثیر از آیفون طراحی شده است!

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی OnePlus Nord N20 5G منتشر شده است

این گوشی جدید OnePlus Nord N20 5G نام دارد و صراحتاً می توان گفت که به آیفون 12 شباهت بسیاری دارد. البته خبری از قاب مربعی برای ماژول دوربین و بریدگی بالای صفحه نمایش در آن دیده نمی شود.

صفحه نمایش و لبه های این گوشی موبایل اندرویدی کاملاً تخت هستند و این موضوع یک تغییر نسبت به گوشی های نسل قبل آن به شمار می آید. چرا که گوشی های قبلی وان پلاس دارای لبه های گرد و صفحه نمایش خمیده 2.5D بوده اند. همچنین یک برجستگی در قسمت پایین صفحه نمایش آن دیده می شود.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی OnePlus Nord N20 5G منتشر شده است

در رابطه با مشخصات سخت افزاری گوشی OnePlus Nord N20 5G نیز عنوان شده که این گوشی به احتمال زیاد از تراشه جدید کوالکوم اسنپ دراگون 695 5G قدرت خواهد گرفت که به عنوان جانشین تراشه 690 عرضه شده است. تراشه اسنپ دراگون 690 پیش از این در گوشی Nord N10 مورد استفاده قرار گرفته بود و به این گوشی کمک کرده بود تا به یکی از بهترین گوشی های اندرویدی اقتصادی موجود در بازار تبدیل شود.

پنل پشتی این گوشی نیز شامل ماژول دوربین آن، متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی می شود. این می تواند یک قدم رو به عقب نسبت به گوشی N10 باشد! چرا که در گوشی N10 از دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل و سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل استفاده شده بود.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی OnePlus Nord N20 5G منتشر شده است

یکی از ارتقاهایی که گوشی N20 5G نسبت به N10 پیدا کرده، تغییر محل سنسور اثر انگشت آن از پنل پشتی گوشی به زیر صفحه نمایش است. هرچند بسیاری از کاربران قرار گرفتن سنسور در پشت گوشی را بیشتر ترجیح می دهند! لازم به ذکر است که این گوشی به صفحه نمایش 6.43 اینچی مجهز است و آن طور که گفته می شود این صفحه نمایش از نوع OLED (به جای LCD) خواهد بود. پس رنگ ها بر روی آن طبیعی تر و شفاف تر نمایش داده خواهند شد. با این وجود هنوز اطلاعاتی در رابطه با رزولوشن صفحه نمایش این گوشی منتشر نشده است. این گوشی در رنگ های خاکستری و بنفش به بازار عرضه خواهد شد و حتی شایعه هایی به گوش می رسد که شاید به عنوان جانشین گوشی OnePlus Nord CE معرفی شود؛ هر چند احتمال این موضوع بسیار پایین خواهد بود! با وجود اینکه هنوز زمان دقیقی از عرضه گوشی OnePlus Nord N20 5G منتشر نشده، اما به نظر می رسد که طرفداران وان پلاس زمان زیادی برای این منظور منتظر نخواهند ماند!

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.