در طول رویداد I/O سال 2022، گوگل یک سری عکس تبلیغاتی از نسل بعدی گوشی های پرچم دار خود را منتشر کرد. اما تا به اینجا هیچ عکس واقعی از این گوشی ها در دسترس قرار نگرفته بود. اکنون با تشکر از یکی از توزیع کنندگان بی دقت گوگل، می توانیم نگاه دقیق تری به پرچم دار بعدی این شرکت بیندازیم! چرا که عکس های واقعی گوشی Pixel 7 Pro پیش از عرضه رسمی آن لو رفته است!

تصاویر واقعی گوشی پیکسل 7 پرو، پرچم دار آینده گوگل، منتشر شد

داستان لو رفتن این عکس ها از این قرار بوده است: حدود دو ماه پیش یکی از کاربران فیسبوک از طریق Facebook Marketplace سفارش خود برای خرید یک گوشی گوگل پیکسل 6 پرو را ثبت کرد. اما فروشنده به اشتباه برای این شخص، یک گوشی پیکسل 7 پرو ارسال کرده است! این اتفاق به نظرتان غیر ممکن می آید؟! اما واقعاً این اشتباه رخ داده و این کاربر نیز از فرصت استفاده کرده و برای اولین بار تصاویر واقعی پرچم دار بعدی گوگل را منتشر کرده است!

این تصاویر توسط کاربری از کشور غنا بر روی توییتر انتشار یافته است. با این حال داستانی که در بالا به آن اشاره کردیم و نحوه در دسترس قرار گرفتن نمونه اولیه گوشی پیکسل 7 پرو در اختیار یک کاربر معمولی کمی مشکوک به نظر می رسد! به هر حال اکنون می توانیم با استفاده از این عکس ها، نگاه دقیق تری به گوشی جدید گوگل بیاندازیم و چیزی که اهمیت دارد هم همین است!

تصاویر واقعی گوشی پیکسل 7 پرو، پرچم دار آینده گوگل، منتشر شد

در عکس های واقعی لو رفته از گوشی Pixel 7 Pro، طراحی پنل پشتی آنها کاملاً مشهود است و مشابه با چیزی است که گوگل در ماه May اعلام کرده بود. سطح برس خورده بدنه جذابیت خاصی به این گوشی بخشیده است. هر چند به نظر می رسد که طراحی ماژول دوربین ها می توانست کمی ظریف تر و جذاب تر باشد. در قسمت های بالایی و پایینی پنل پشتی این گوشی نیز خطوط موربی دیده می شود که کمی طراحی آن را از یکنواختی درآورده است. در مجموع از لحاظ طراحی پنل پشت، گوشی پیکسل 7 پرو توانایی رقابت با پرچم داران سامسونگ و اپل را نخواهد داشت!

یک عکس هم از نرم افزار داخلی این گوشی منتشر شده و بخشی از جزئیات را آشکار می کند. در این عکس کدنام گوشی “Cubot Cheetah 2” ذکر شده که تأیید می کند که گوشی موجود در عکس، پیکسل 7 پرو است! همچنین در این تصویر مشاهده می شود که بر روی این گوشی سیستم عامل اندروید 13 نصب است.

تصاویر واقعی گوشی پیکسل 7 پرو، پرچم دار آینده گوگل، منتشر شد

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوگل پس از اطلاع از داستان ارسال اشتباه گوشی، نسخه فرستاده شده برای کاربر را غیر فعال کرده است. این شخص می گوید در حال حاضر گوشی پیکسل 7 پرویی که در اختیار دارد در یک لوپ بی پایان گیر کرده و سیستم عامل آن بالا نمی آید! پیش از این نیز در حدود یک ماه پیش یک عکس واقعی از گوشی Pixel 7 بر روی وب سایت eBay قرار گرفت و جزئیات این نسخه از پرچم داران سری جدید گوگل را نیز فاش کرده بود! به نظر می رسد گوگل باید در این زمینه دقت بیشتری به خرج دهد!

منبع: androidcentral