پس از گذشت زمان کوتاهی از اینکه مؤسس و مدیر عامل شرکت ریلمی، Sky Li، اعلام کرد که گوشی بعدی این شرکت GT 2 Pro نام خواهد داشت، اکنون تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است. این تصاویر حاکی از آن است که Realme در ساخت این گوشی موبایل هوشمند از زبان طراحی آشنای چند سال گذشته خود استفاده کرده است.

تصاویر منتشر شده از گوشی Realme GT 2 Pro حاکی از شباهت آن به مدل های قدیمی تر دارد

وقتی شما از روی تصاویر منتشر شده ظاهر فیزیکی گوشی را تصور کنید، متوجه می شوید که این گوشی بسیار به مدل های قدیمی تری مانند Nexus 6P شباهت دارد. گوشی نکسوس 6P در سال 2015 به بازار عرضه شده بود.

پنل پشتی این گوشی محل قرارگیری ماژول دوربین آن است که به صورت افقی طراحی شده است. این نوع طراحی یادآور پنل پشتی گوشی های سری گوگل پیکسل 6 است. البته ماژول دوربین این گوشی نسبت به Pixel 6 برآمده تر است و طراحی قدیمی تری دارد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این گوشی دارای لبه های تخت است که از این لحاظ ما را به یاد آیفون 13 می اندازد. البته ریلمی تنها شرکتی نیست که از زبان طراحی اپل در گوشی خود استفاده کرده است. چرا که گوشی جدید برند Oppo به نام Reno 7 نیز بسیار شبیه به آیفون خواهد بود.

مطابق با اخبار منتشر شده در رابطه با مشخصات گوشی Realme GT 2 Pro، این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی از نوع OLED خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن WQHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی به دوربین های سه گانه مجهز است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز به لنز 32 مگاپیکسلی مجهز است.

ریملی تأیید کرده است که گوشی GT 2 Pro از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون نسل 1 که یک تراشه رده بالا به شمار می آید، قدرت می گیرد. همچنین به احتمال بسیار زیاد این گوشی به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. شرکت Realme در این گوشی از تکنولوژی فست شارژ 125 واتی اختصاصی خود استفاده کرده است که برای اولین بار در یکی از گوشی های این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. چیزی که در تصاویر لو رفته از گوشی ریلمی GT 2 Pro مشخص است، این گوشی در رنگ های سفید و سبز راهی بازار می شود. 

مدیر شرکت ریلمی در توصیف گوشی جدید شرکت خود از عبارت «یک گوشی رده بالا با بهترین امکانات» یاد کرده است. با این تفاسیر باید منتظر رقابت این گوشی با مدل های رده بالای غول های گوشی سازی جهان در سال 2022 باشیم! هنوز زمان دقیق عرضه گوشی Realme GT 2 Pro مشخص نیست؛ اما پیش بینی می شود که در نیمه نخست سال 2022 شاهد عرضه این گوشی به بازار با قیمت حدود 799 دلار باشیم.

منبع: androidcentral