طبق شایعات، هفته آینده سه ساعت هوشمند جدید Amazfit در چین عرضه می شوند که با نام های GTR 3 ،GTR 3 Pro و GTS 3 به نمایش در می آیند. در حال حاضر، به لطف چندین مورد فاش شده، از جمله رندرها و مشخصات کلیدی این سه گانه، می توانیم طعم واقعی آن چه را که پیش از این انتظار داشتیم بچشیم.

جزئیات فاش شده که از طریق PassionateGeekz به دست آمده است، نشان می دهد که این سه ساعت جدید، از نمایشگرهای بزرگتری در مقایسه با نسخه های قبلی خود بهره می برند، و حتی حالت های ردیابی ورزشی بیشتری را شامل می شوند.

شایعات و تصاویر ساعت های هوشمند Amazfit با نام های GTR 3 ،GTR 3 Pro و GTS 3 منتشر شد!

بیایید با ساعت هوشمند GTR 3 شروع کنیم. این ساعت هوشمند می تواند یک صفحه نمایش آمولد 1.39 اینچی گرد با رزولوشن 454x454 پیکسل داشته باشد و در بین دو ساعت دیگر از همه کوچک تر باشد. همچنین این ساعت، ممکن است دارای یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی باشد که گفته می شود 24 روز می تواند شما را پشتیبانی کند. گفتنی است که ساعت Amazfit GTR 3 در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می شود. 

ساعت هوشمند GTR 3 Pro به احتمال زیاد در مدل های اسپرت و کلاسیک عرضه می شود. با این حال، طبق گزارشات، صفحه نمایش آمولد 1.45 اینچی این ساعت با بدنه ای کوتاه تر و تراکمی بیشتر از GTR 3 روی هم سوار شده است. 

در ادامه، ساعت هوشمند GTS 3 با صفحه نمایش 1.75 اینچی مستطیلی با رزولوشن 450x390 پیکسل عرضه می شود. در مورد رنگبندی این ساعت باید باید بگوییم که خریداران می توانند این ساعت را در سه نوع رنگ مشکی، سفید و کالباسی انتخاب کنند.

در مورد ویژگی های مشترک این سه ساعت باید بگوییم که هر سه می توانند اکثر حالت های ردیابی ورزشی را در خود جای دهند. همانطور که می دانید سایر ساعت ها می توانند 90 حالت ورزشی را ارائه دهند، اما این در حالی است که این سه ساعت جدید می توانند 150 حالت را پشتیبانی کنند. به همین دلیل است که می تواند ازجمله ساعت هایی باشد که داشتنش ارزش بالایی داشته باشد. لازم به ذکر است با خرید این ساعت، خریداران می توانند از اندازه گیری نبض در هنگام شنا، سنسور SpO2 و تمرینات تنفسی نیز بهره شوند.

شایعات و تصاویر ساعت های هوشمند Amazfit با نام های GTR 3 ،GTR 3 Pro و GTS 3 منتشر شد!

علاوه بر این، ساعت های جدید Amazfit از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کنند و از قابلیت شارژ سریع، ذخیره سازی موسیقی روی صفحه و پشتیبانی Spotify برخوردار می باشند. ضمن این که قیمت این ساعت ها ممکن است بین 200 تا 250 دلار کاهش یابد با این حال می تواند ساعت های هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 ، Fitbit Versa 3 و سایر ساعت های هوشمند را تحت الشعاع قرار دهد.

سه گانه جدید ساعت هوشمند Amazfit ممکن است در تاریخ 12 اکتبر مصادف با 20 مهر 1400 در چین عرضه شود. با این حال تا آن تاریخ صبر کنید تا جزئیات رسمی منتشر شود.

منبع: androidauthority