اگر می خواهید تا اولین تصاویر منتشر شده از گوشی OnePlus 10 Pro را مشاهده کنید با ما در این بخش همراه باشید! به تازگی اولین اطلاعات در رابطه با این گوشی موبایل هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده که در آنها به نظر می رسد این گوشی تا حد بسیار زیادی از گوشی Galaxy S21 تأثیر پذیرفته است. همچنین چینش دوربین های پشت گوشی OnePlus 10 Pro با چیزی که تا به حال در گوشی های برند وان پلاس دیده بودیم، تفاوت هایی دارد.

اولین اطلاعات و تصاویر از گوشی OnePlus 10 Pro منتشر شد

البته تصاویر منتشر شده از این گوشی فقط محدود به پنل پشتی آن می شود. با این وجود می توان از آنها به اطلاعات جالبی در رابطه با دوربین های گوشی دست پیدا کرد. همان طور که اشاره شد، وان پلاس در طراحی و چینش دوربین های گوشی 10 Pro بی شباهت به روش سامسونگ در طراحی گوشی های سری گلکسی S21 عمل نکرده است!

همچنین به نظر می رسد که نسخه Pro سری گوشی های OnePlus 10 دارای سه دوربین هستند و تعداد دوربین های آنها نسبت به نسخه استاندارد یک عدد کاسته شده است. وان پلاس این روش را در عرضه گوشی های سری 9 نیز به کار گرفته بود. این موضوع بدین معناست که خوشبختانه وان پلاس احتمالاً سنسور بدون استفاده 2 مگاپیکسلی خود را کنار گذاشته و دیگر قصد استفاده از آن را ندارد!

اولین اطلاعات و تصاویر از گوشی OnePlus 10 Pro منتشر شد

هنوز هیچ خبری مبنی بر مشخصات فنی گوشی وان پلاس 10 Pro ارائه نشده است. اما پیش بینی می شود که این گوشی بتواند همپای بهترین گوشی های اندرویدی در سال 2022 به پیش برود. به خصوص انتظار می رود که این گوشی رقیبی جدی برای گوشی های سری Galaxy S22 سامسونگ باشد.

منتشرکنندگان عکس های این گوشی عنوان کرده اند که این تصاویر از یک نمونه اولیه و در حال ساخت این گوشی گرفته شده است و ممکن است تا زمان عرضه نهایی، طراحی آن دچار تغییراتی شود. به هر صورت این تصاویر در حال حاضر تنها مرجعی است که علاقه مندان به برند وان پلاس می توانند با رجوع به آنها درباره گوشی پرچم دار محبوب جدید خود صحبت کنند!

انتظار می رود که در کنار گوشی OnePlus 10 Pro، نسخه استاندارد OnePlus 10 نیز به بازار عرضه شود. با توجه به اینکه وان پلاس گوشی های سری OnePlus 9 را در حوالی ماه مارچ به بازار عرضه کرد، می توان انتظار داشت که گوشی های سری 10 نیز در همین بازه زمانی از سال 2022 رونمایی شوند. البته با توجه به اینکه کمبود چیپست صنعت گوشی های هوشمند را تحت تأثیر قرار داده، ممکن است این گوشی در مناطق جغرافیایی مختلف در زمان های متفاوتی در دسترس قرار گیرد. اتفاقی که پیش از این برای مدل ارزان تر OnePlus 9 Pro نیز رخ داده بود و این گوشی در زمان متفاوتی نسبت به سایر مناطق در ایالات متحده در دسترس عموم قرار گرفت. شما می توانید اطلاعات تکمیلی در رابطه با گوشی OnePlus 10 Pro را ظرف هفته های آتی بر روی وب سایت ایده برتر مطالعه کنید.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.