لاجیتک را می توان یکی از نام آشناترین و محبوب ترین تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی دیجیتال در سراسر دنیا محسوب کرد. هدست یکی از انواع مختلف لوازم جانبی تولید شده توسط شرکت لاجیتک محسوب می شود. از نمونه هدست های تولیدی لاجیتک نیز می توان به هدست گیمینگ مدل G935 اشاره کرد. این هدست به دلیل بهره مندی از قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار دارد تبدیل به بهترین هدست ها سری G لاجیتک شده است. لازم به ذکر است که مدل قبلی این هدست (G933) نیز یکی از بهترین ها بوده ولی به دلیل بالا بودن قیمت از استقبال کم تری مواجه شد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل تر و تخصصی تر این مدل از هدست را داریم، پس با ما همراه باشید!

G935 لاجیتک یکی از حرفه ای ترین هدست های بازار!

طراحی بی نظیر!

شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت هدست گیمینگ بی سیم G935 از کاپ های بزرگ بهره برده تا کاربران از راحتی و تسلط بیشتری بهره مند باشند! رویه های استفاده شده در کاپ های این مدل هدست از جنس چرم مرغوب بوده تا علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا در حین استفاده نیز احساس راحتی بیشتر را به کاربران انتقال دهند. درایورهای تعبیه شده در این هدست نیز از ابعادی برابر با 50 میلی متر برخوردار بوده و می توانند صدایی با عمق و وضوح بیشتر را برای شما به ارمغان بیاورند. از دیگر قابلیت های این هدست لاجیتک می توان به میکروفون حساس اشاره کرد که در قسمت پایینی کاپ چپ طراحی شده است. این میکروفون از قابلیت چرخش به سمت بالا و پایین برخوردار بوده تا کاربر قادر باشد در صورت بلا استفاده ماندن آن را به پشت هدفون هدایت کند. کلید های کنترلی تعبیه شده بر روی کاپ سمت راست هدست و نورپردازی RGB از دیگر نکات طراحی این مدل هدست محسوب می شود.

G935 لاجیتک یکی از حرفه ای ترین هدست های بازار!

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و تکنولوژی بی سیم 2.4GHz

شرکت لاجیتک به منظور افزایش میزان عمق، وضوح و جزئیات بیشتر به صداهای در حال پخش از درایورهای 50 میلی متری از نوع PRO-G بهره برده است. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید صداهایی با فرکانس پایین همچون انفجار و یا بیس موسیقی را به صورت بلند تر شنیده و عمیق تر حس کنید. این ویژگی می تواند هنگام انجام بازی های شوتر به کمک گیمرها آمده و صداهایی مانند قدم و یا تیرهای شلیک شده را به صورت واضح و دقیق برای شما پخش کند. G935 لاجیتک با توجه به برخورداری از جک 3.5 میلی متری، پورت USB و سیستم وایرلس، این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید هدست را به صورت بی سیم و باسیم استفاده کنید. با توجه به برخورداری از سیستم وایرلس (بی سیم) می توانید به دستگاه های دیجیتال دارای بلوتوث متصل شده و از میزان شارژدهی تا 12 ساعت بدون نورپردازی و 8 ساعت با نورپردازی بهره مند شوید. در ضمن در صورت اتمام شارژ نیز می توانید از طریق جک 3.5 میلی متری و پورت USB به دستگاه هایی که از این پورت ها پشتیبانی می کنند متصل شوید.

G935 لاجیتک یکی از حرفه ای ترین هدست های بازار!

دارای نورپردازی RGB و میکروفون حساس!

از ویژگی های که در ساخت این مدل هدست استفاده شده می توان به نورپردازی RGB اشاره کرد. نورپردازی موجود در این هدست گیمینگ وایرلس از قابلیت شخصی سازی بهره مند بوده تا به شما این امکان را بده که بتوانید از طریق نرم افزار Logitech G Hub نوع رنگ آن را بر حسب سلیقه شخصی تنظیم کنید. میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات موجود در هدست G935 محسوب می شود. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های این میکروفون نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا صدای شما به صورت واضح و شفاف به طرف مقابل انتقال یابد. این میکروفون از قابلیت حرکت به شما بالا و پایین نیز برخوردار بوده و شما می توانید هنگام بلا استفاده بودن آن را به سمت پشت هدفون هدایت کنید.

G935 لاجیتک یکی از حرفه ای ترین هدست های بازار!

قابلیت پخش صدای استریو!

شرکت لاجیتک جهت پخش صدایی باکیفیت از تکنولوژی DTS Headphone:X در ساخت این هدست استفاده کرده است. هدست G935 با بهره مندی از این تکنولوژی می تواند تجربه عالی از شنیدن موسیقی و تماشای فیلم را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های این تکنولوژی نیز می توان به تبدیل کردن صدای استریو به یک شبیه سازی صوتی از محیط سه بعدی اشاره کرد. این ویژگی نیز می تواند تجربه بی نظیری از تماشای فیلم را برای شما فراهم کند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست گیمینگ شرکت لاجیتک با توجه به سیستم اتصال بی سیم و با سیم که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا برای اتصال به دستگاه هایی همچون ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند با هیچ چالشی روبرو نشوید!

منبع: soundguys