از نمونه لوازم جانبی گیمینگ که از طرفداران بی شماری برخوردار است می توان به فرمان بازی اشاره کرد. با استفاده از فرمان بازی می توان هنگام انجام بازی های مسابقه ای به اوج هیجان و لذت رسیده و رانندگی با بالاترین سرعت را تجربه کنید. فرمان بازی مدل G29 از نمونه فرمان های باکیفیت و حرفه ای در بازار بوده که توسط شرکت نام آشنا و معتبر لاجیتک طراحی و ساخته شده است. لاجیتک این فرمان را به تناسب با کنسول های Play Station 3 & 4 طراحی کرده است. از ویژگی ها و امکانات بی نظیر این مدل فرمان می توان به نشان دهنده دور موتور، نشانگر LED، مجهز به دکمه های مختلف، قابلیت چرخش 900 درجه ای فرمان و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که این فرمان از جانب اپل در مراسم WWDC 2022 نیز مورد اشاره قرار گرفته است. چرا که اپل در این مراسم اعلام کرده که امکان استفاده از فرمان مسابقه در نسخه جدید سیستم عامل مک macOS Ventura فراهم شده است و به طور اختصاصی با فرمان های لاجیتک G920 و لاجیتک G29 سازگار شده است. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از فرمان بازی را داریم، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید!

هیجانی چند برابر با فرمان بازی Logitech G29

طراحی ظاهری!

شرکت لاجیتک در ساخت فرمان بازی لاجیتک مدل G29 از طراحی زیبا، منحصر به فرد و مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. در قسمت جلویی این فرمان علاوه بر استفاده از تمامی دکمه های موجود بر روی دسته های بازی پلی استیشن، شاهد دکمه های متنوع دیگری نیز هستیم. هر یک از دکمه های تعبیه شده بر روی فرمان بازی وظیفه و کاربرد خاص خودش را دارد. لاجیتک در طراحی دور فرمان این محصول از چرم باکیفیت دست دوز استفاده کرده تا کاربر هنگام استفاده حس لمس فرمان واقعی داشته باشد. پایه ها و گیره های مخصوصی که در طراحی این مدل فرمان استفاده شده کاملا استاندارد بوده و از نصب راحت نیز برخوردار است. شما پس از نصب کردن فرمان بر روی میز می توانید بدون جابجایی و یا حرکت خاصی از آن استفاده کرده و تجربه متفاوت تری داشته باشید! این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید قدرت مانور بالاتری در بازی داشته باشید. در ضمن فرمان تعبیه شده نیز توانایی چرخش 900 درجه ای داشته تا حس یک فرمان واقعی هنگام استفاده به شما منتقل شود. لاجیتک در وسط این فرمان از لوگوی پلی استیشن و در قسمت بالایی آن نیز از LED به منظور نشان دادن دور موتور استفاده کرده است. در ضمن بلبرینگ هایی که در ساخت این فرمان استفاده شده از جنس فولاد مرغوب و دنده ها و پدال های موجود نیز از فولاد ضد زنگ و باکیفیت ساخته شده است.

هیجانی چند برابر با فرمان بازی Logitech G29

قابلیت پشتیبانی از جدیدترین سیستم عامل اپل!

فرمان بازی لاجیتک مدل G29 از جانب اپل در مراسم WWDC 2022 نیز مورد اشاره قرار گرفته است. چرا که اپل در این مراسم اعلام کرده که نسخه جدید سیستم عامل مک (با نام macOS Ventura) از فرمان های بازی برای اولین بار پشتیبانی خواهد کرد و به طور اختصاصی با فرمان های لاجیتک G29 و لاجیتک G920 سازگار شده است. از دیگر امکانات و قابلیت هایی که لاجیتک در ساخت این مدل فرمان استفاده کرده نیز می توان به پشتیبانی از جعبه دنده 6 سرعته اشاره کرد. دنده های موجود در این فرمان به صورت سیال بوده که در پشت آن تعبیه شده است. این طراحی به شما این امکان را خواهد داد تا هنگام انجام مسابقات رانندگی بدون هواس پرتی و منحرف شدن از مسیر بتوانید تغییر دنده به موقعی داشته باشید!

هیجانی چند برابر با فرمان بازی Logitech G29

مجهز به پدال های حساس و دقیق!

پدال های استفاده شده در فرمان بازی لاجیتک مدل G29 کاملا جدا از فرمان طراحی شده تا حس نشستن در داخل ماشین را به شما القا کرده باشد. پدال های استفاده شده در این ست از 3 پایه جداگانه برخوردار بوده و هر کدام از آن ها همانند پدال ماشین های واقعی کارایی و عملکرد خاص خود را دارند. با استفاده از این پدال ها می توانید اقدام به گاز دادن جهت بالا بردن شتاب، کلاچ گرفتن جهت تعویض دنده و ترمز گرفتن کنید. پدال ترمز تعبیه شده از طراحی خاصی برخوردار بوده و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارد می تواند عملکردی دقیق و سریعی را برای شما با ارمغان بیاورد. از دیگر طراحی هایی که در ساخت پدال ها استفاده شده نیز می توان به پایه های لاستیکی و نگهدارنده مخصوص فرش اشاره کرد. این طراحی نیز به منظور سر نخوردن و سر جا ماندن پدال تعبیه شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که فرمان بازی G29 لاجیتک از قابلیت انتقال فشار مجازی چرخ ها از طریق 2 موتور به کار رفته در فرمان نیز برخوردار بوده تا کاربر شرایط مسابقه و نوع جاده را به خوبی درک کند.

منبع: simracereviews