این روزها استریمینگ به بخش جدایی ناپذیر تجربه گیمینگ تبدیل شده است! هر کسی دوست دارد تا مهارت های خود در هنگام بازی کردن را به دیگران نشان دهد و در میان گیمرها نامی برای خود دست و پا کنند. اگر می خواهید در این مسیر موفق شوید، باید برای خرید تجهیزات استریمینگ هزینه کنید! اگر از کنسول های PS4 و PS5 استفاده می کنید، ما برای شما لیستی از بهترین تجهیزات استریمینگ را جمع آوری کرده ایم. با استفاده از این تجهیزات می توانید با بهترین کیفیت بازی خود را استریم کنید و مخاطبانتان را تحت تأثیر قرار دهید!

میکروفون Blue Yeti X – یک هیولای واقعی!

میکروفون Blue Yeti X یکی از با کیفیت ترین میکروفون های USB است. استریم کردن با یکی از این میکروفون ها حس فوق العاده ای را به شما هدیه می دهد و صدایی شفاف و واضح را ارائه می دهد. این میکروفون به نویزگیر داخلی، یک دکمه میوت در پنل جلویی، مانیتورینگ LED لحظه ای و یک جک صدا برای اتصال به هدفون های مورد علاقه شما مجهز شده است. این میکروفون علاوه بر استریمینگ، برای ضبط صدا هم کاربرد دارد.

میکروفون Blue Yeti X – یک هیولای واقعی!

کارت کپچر Avermedia Live Gamer 4Kp60 HDR – لحظات خود را ثبت کنید

در سطح سخت افزاری، کارت کپچر رده مصرف کننده Avermedia Live Gamer 4K کارایی فوق العاده ای برای شما خواهد داشت. این کارت علاوه بر اینکه توانایی ضبط ویدئوی 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه را دارد، از فناوری HDR نیز پشتیبانی می کند. این کارت کپچر از نوع اینترنال است و از قابلیت نورپردازی RGB بهره می برد (که البته شاید عجیب به نظر می رسد!). باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت ضبط Live Gamer 4K توانایی ضبط ویدئوی 1440p با نرخ 120 فریم در ثانیه و ویدئوی 1080p با نرخ 240 فریم در ثانیه را نیز دارد.

کارت کپچر Avermedia Live Gamer 4Kp60 HDR – لحظات خود را ثبت کنید

حافظه ذخیره سازی Corsair MP600 Pro LPX – زمان ارتقا فرا رسیده است!

این حافظه ذخیره سازی M.2 SSD از Corsair از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد افزایش ظرفیت حافظه ذخیره سازی PS5 خود را دارند. سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی اطلاعات عالی این حافظه باعث می شود تا زمان لود بازی ها از روی آن به حداقل میزان ممکن برسد و در هنگام استریم، در سریع ترین زمان به تصاویر دست پیدا کنید. این حافظه SSD دارای ظرفیت حداکثر 4 ترابایت است و شما می توانید هر تعداد بازی که دوست داشتید، بر روی آن ذخیره کنید! در نتیجه می توان این حافظه را از بهترین حافظه های SSD مناسب کنسول بازی دانست.

حافظه ذخیره سازی Corsair MP600 Pro LPX – زمان ارتقا فرا رسیده است!

وب کم Razer Kiyo Pro – شارپ و جذاب به نظر برسید!

اگر می خواهید که به استریم محتوای گیمینگ با کیفیت 4K بپردازید، نیازی به نمایش چهره خود به صورتی که تمام جزئیات آن آشکار باشد ندارید و می توانید پهنای باند را بیشتر به محتوا اختصاص دهید. در واقع رزولوشن 1080p نیز برای نمایش چهره شما کافی است و وب کم Kiyo Pro از ریزر شما را به بهترین شکل به این هدفتان می رساند! این وب کم توانایی نمایش HDR با نرخ 30FPS یا نمایش عادی (بدون HDR) با نرخ 60FPS را دارد. همچنین این مدل به یک شاتر جهت حفظ حریم شخصی مجهز شده و شما را از مورد جاسوسی قرار گرفتن در امان نگه می دارد!

وب کم Razer Kiyo Pro – شارپ و جذاب به نظر برسید!

میکروفون Elgato Wave: 3 – یک میکروفون مفید!

برند Elgato بیشتر به خاطر کپچر کارت های خود (مانند مدل HD60 S+) شناخته می شود. اما این شرکت یک میکروفون فوق العاده نیز برای استریمرها ساخته است. این میکروفون که Wave 3 نام گذاری شده از تکنولوژی Clipguard بهره می برد که از افت کیفیت صدا زمانی که بر اثر هیجانات بازی صدایتان خیلی بالا می رود، جلوگیری می کند. همچنین این میکروفون دارای قابلیت تنظیم ولوم صدا و میکس کردن صدا نیز هست.

میکروفون Elgato Wave: 3 – یک میکروفون مفید!

منبع: androidcentral