رؤیای بازی کردن با تبلت سرانجام به واقعیت تبدیل می شود! همه ما با تبلت های مایکروسافت Surface Pro آشنایی داریم. یک تبلت ویندوزی با طراحی ظاهری مدرن و جذاب که امکانات متعددی را برای انجام کارهای روزانه و بعضاً تخصصی در اختیار ما قرار می دهد. اما مشخصات سخت افزاری نسل های مختلف سرفیس پرو به گونه ای نیست که بتوان بازی های گرافیکی و سنگین را بر روی آن اجرا کرد. به همین دلیل، گیمرها همیشه آرزوی یک تبلت ویندوزی را داشتند تا بتوانند در هر زمانی از طول روز و در هر مکانی که حضور دارند، جدیدترین و سنگین ترین بازی ها را بر روی آن اجرا کنند. اکنون به نظر می رسد که ایسوس این آرزو و خواسته را با عرضه تبلت ROG Flow Z13 به بهترین شکل برآورده خواهد کرد!

ایسوس رؤیای گیمرها برای بازی با یک تبلت گیمینگ حرفه ای را به واقعیت تبدیل می کند!

در سال گذشته بود که ایسوس با عرضه دستگاه Flow X13 توجه زیادی را به سمت خود جلب کرد. این دستگاه در واقع یک لپ تاپ گیمینگ بود که داخل یک اولترابوک شیک و جذاب قرار گرفته بود! اما اکنون ایسوس از این هم پا را فراتر گذاشته و یک لپ تاپ قدرتمند گیمینگ را در قالب یک تبلت مجهز به ویندوز 11 همراه با پایه نگهدارنده عرضه کرده است! توجه داشته باشید که وقتی در اینجا از «گیمینگ» صحبت می کنیم، منظورمان یک دستگاه مجهز به پردازنده های گرافیکی تجمیع شده و برخی نورپردازی های RGB ساده و بعضاً بی ربط نیست! بلکه داریم در مورد یک دستگاه گیمینگ واقعی با سخت افزار قدرتمند و جذاب صحبت می کنیم: تبلت ایسوس Flow Z13.

بیایید با هم نگاهی به مشخصات سخت افزاری تبلت ایسوس Flow Z13 بیندازیم:

صفحه نمایش این تبلت گیمینگ دارای سایز 13 اینچ و نسبت تصویر 16:10 است و از رزولوشن 4K با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این تبلت با رزولوشن 1080p با نرخ 120 هرتز سازگار است. صفحه نمایش تبلت ایسوس Flow Z13 محدوده رنگ 85% DCI-P3 و 100% sRGB را پوشش می دهد و با فناوری Dolby Vision نیز سازگار است. این مشخصات حاکی از آن است که با یک صفحه نمایش حرفه ای مواجهیم که به خصوص در نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها عملکرد ایده آلی را ارائه می دهد. همچنین در هنگام بازی و در لحظات حساس و سریع آن با مشکلاتی مانند مات شدن تصویر مواجه نمی شوید.

ایسوس رؤیای گیمرها برای بازی با یک تبلت گیمینگ حرفه ای را به واقعیت تبدیل می کند!

اما بخش جذاب تبلت ایسوس Flow Z13 مربوط به سخت افزار داخل بدنه آن می شود! ایسوس در این تبلت گیمینگ از پردازنده نسل 12 اینتل Core i9-12900H، کارت گرافیک مجزای قدرتمند NVIDIA RTX 3050 Ti و حافظه رم LPDDR5 با فرکانس 5200 مگاهرتز استفاده کرده است! به جرأت می توان گفت که در بسیاری از لپ تاپ ها و کامپیوترهای گیمینگ فعلی شاهد چنین سخت افزار قدرتمندی نیستیم! حالا ایسوس این مجموعه سخت افزار جذاب را در یک تبلت 13 اینچی گرد هم آورده و یک دستگاه جذاب و هیجان انگیز را ارائه داده است! با خیال راحت می توانید جدیدترین و سنگین ترین بازی ها را بر روی این تبلت قابل حمل بازی کنید! تبلت ایسوس Flow Z13 تنها 1.1 کیلوگرم وزن و 12 میلی متر ضخامت دارد و می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. پس دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای انجام بازی های به روز ندارید و می توانید در تمام لحظات روز خود را در دنیای بازی های محبوبتان غرق کنید!

ایسوس رؤیای گیمرها برای بازی با یک تبلت گیمینگ حرفه ای را به واقعیت تبدیل می کند!

تبلت ایسوس ROG Flow Z13 جذابیت های دیگری هم دارد! به عنوان مثال پنجره شیشه ای به کار رفته بر روی مادربرد این دستگاه از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار است. همچنین علیرغم بسیاری از تبلت های موجود در بازار، این دستگاه از استاندارد ذخیره سازی PCIe 4.0 پشتیبانی می کند و حتی امکان نصب حافظه های SSD نیز بر روی آن وجود دارد! صفحه نمایش تمام لمسی، سازگاری با پردازنده گرافیکی خارجی ROG XG Mobile و پورت های ارتباطی پرسرعت باعث هر چه جذاب تر شدن این تبلت شده اند!

تبلت ایسوس ROG Flow Z13 هم اکنون با قیمت 1800 دلار راهی بازار شده است. پیش بینی می شود که استقبال گیمرها از این دستگاه بسیار بالا باشد و ایسوس از فروش این تبلت گیمینگ به سود قابل توجهی دست پیدا کند. به هر حال دیگر «تبلت گیمینگ» یک رؤیا نیست و ایسوس آرزوی دیرینۀ گیمرها را برآورده کرده است!

منبع: windowscentral