لنوو در مراسم MWC 2021 حضور فعالی داشته و از سری تبلت های اندرویدی جدید خود با قیمت های مختلف در این مراسم رونمایی کرده است. این تبلت ها همگی دارای اندروید 11 بوده و به ویژگی جدید گوگل، Entertainment Space، مجهز هستند. به این ترتیب می توان این تبلت ها را دستگاه های کاملاً سازگار با Android TV و Chromecast with Google TV دانست. پس تبلت های جدید لنوو برای سرگرم کردن تمامی اعضای خانواده شما کاربرد دارند!

تبلت های جدید اندرویدی لنوو برای سرگرم کردن تمامی اعضای خانواده شما مناسب است!

تبلت های Yoga Tab 13 و Yoga Tab 11

تبلت های Yoga Tab 13 و Yoga Tab 11

تبلت لنوو Yoga Tab 13 آخرین تبلت پرچم دار اندرویدی لنوو است که توان رقابت با بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار را دارد. این تبلت همانند دیگر تبلت های سری Yoga از طراحی منحصر به فردی بهره می برد و به گونه ای طراحی شده که بهترین زاویه دید را برای کاربر به ارمغان آورد. مجهز بودن به پایه نگهدارنده باعث شده تا تبلت لنوو Yoga Tab 13 به خصوص در هنگام برقراری تماس های ویدئویی کارایی بالایی داشته باشد.

صفحه نمایش تبلت لنوو Yoga Tab 13 سایز 13 اینچ دارد و از رزولوشن 2K و تکنولوژی Dolby Vision HDR بهره می برد. همچنین این تبلت به چهار اسپیکر Dolby Atmos مجهز است و در کنار تصاویر با کیفیت، صدایی قدرتمند را نیز ارائه می دهد. از این جهت این تبلت برای تماشای فیلم و سریال کاملاً مناسب است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این تبلت به پورت micro-HDMI مجهز است و می توان از آن به عنوان مانیتور دوم در کنار لپ تاپ استفاده کرد.

تبلت لنوو Yoga Tab 13 از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 870 قدرت می گیرد که به صورت 7 نانومتری طراحی شده و عملکردی سریع و بهینه را ارائه می دهد. ضمن اینکه باتری 10000 میلی آمپر ساعتی این تبلت برای 12 ساعت پخش ویدئو با کیفیت فول اچ دی کفایت می کند. مجهز بودن به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/128 گیگابایتی سایر مشخصات این تبلت را تشکیل می دهند.

تبلت های Yoga Tab 13 و Yoga Tab 11

لنوو همچنین برنامه دارد تا تبلت کوچکتر Yoga Tab 11 را نیز عرضه کند که طراحی مشابهی با Yoga Tab 13 دارد. این تبلت به تراشه مدیاتک Helio G90T مجهز است و در نسخه های 4GB/128GB و 8GB/256GB عرضه خواهد شد. این تبلت 11 اینچی از قابلیت حمل آسان تری برخوردار است و به دوربین پشت 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE مجهز است.

تبلت های لنوو P11 Plus، Tab M8 و Tab M7

چند تبلت مقرون به صرفه تر نیز توسط لنوو به بازار عرضه خواهند شد که در میان آنها باید به مدل P11 Plus اشاره کنیم. از لحاظ طراحی ظاهری این تبلت به مدل رده بالای Lenovo P11 Pro شباهت دارد و به صفحه نمایش 11 اینچی 2K با اسپیکرهای چهارگانه Dolby Atmos مجهز است. لنوو ادعا کرده است که این تبلت توانایی پخش 15 ساعت موسیقی و 12 ساعت استریم ویدئو به صورت متوالی را دارد و در نسخه های 4GB/64GB و 6GB/128GB راهی بازار خواهد شد.

تبلت های لنوو P11 Plus، Tab M8 و Tab M7

نسل سوم تبلت های Tab M8 و M7 نیز مدل های رده پایین تر سری تبلت های جدید لنوو هستند. تبلت M8 از ویژگی هایی مانند 15 ساعت پخش بدون وقفه ویدئو برخوردار است. نکته جالب در رابطه با این تبلت این است که با قرار دادن آن بر روی پایه شارژ هوشمند لنوو، می توانید این تبلت را به یک نمایشگر هوشمند مجهز به Google Assistant تبدیل کنید! مجهز بودن به اسپیکر در پنل جلویی و صفحه نمایش 8 اینچی HD تبلت لنوو Tab M8 را برای تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب کرده است. تبلت Tab M7 نیز به صفحه نمایش 7 اینچی مجهز است و شارژ کامل باتری آن برای 10 ساعت استفاده کفایت می کند.

شما می توانید انواع تبلت های موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ما تهیه کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral