تبلت Blackview Tab 13 یکی از محصولات جدید برند بلک ویو است که بیشتر به خاطر تولید دستگاه های ضد ضربه و rugged شناخته می شود. اما تبلت جدید این شرکت بر خلاف محصولات ضد ضربه بلک ویو به صورت ضد ضربه طراحی نشده و دوام بالایی در شرایط محیطی سخت ندارد. در عوض این دستگاه ویژگی هایی دارد که آنها را در کمتر تبلتی مشاهده کرده اید!

تبلت اندرویدی جدید Blackview بدون نیاز به وای فای یا سیم کارت می تواند به اینترنت متصل شود!

جدیدترین تبلت Blackview به قصد رقابت با بهترین تبلت های اندرویدی طراحی شده و در آن تراشه مدیاتک Helio G85 استفاده شده است. این تبلت دارای 6 گیگابایت حافظه رم است که امکان ارتقای آن به 10 گیگابایت از طریق اسلات های توسعه رم وجود دارد. این ویژگی را بیشتر در گوشی های هوشمند دیده بودیم! باید به این نکته هم اشاره کنیم که حافظه ذخیره سازی داخلی تبلت Blackview Tab 13 دارای ظرفیت 128 گیگابایت است و کاربر می تواند از طریق اسلات کارت حافظه میکرو SD، آن را تا 1 ترابایت هم ارتقا دهد.
اما نکته هیجان انگیز در رابطه با تبلت جدید بلک ویو، پشتیبانی آن از تکنولوژی اینترنت SIMO است. این تکنولوژی باعث می شود تا این تبلت بتواند بدون نیاز به سیم کارت یا شبکه وای فای، به اینترنت متصل شود! از این جهت می توان تبلت جدید بلک ویو را برای افرادی که سفر زیاد می روند از بهترین گزینه ها دانست!

البته ذکر این نکته ضروری است که تبلت Blackview Tab 13 از تکنولوژی SIMO 1.0 پشتیبانی می کند که فقط در کشورهای اروپایی، بریتانیا، آمریکا، مکزیک، کانادا و ژاپن قابل دسترسی است. بلک ویو قول داده تا در آینده ای نه چندان دور تبلت های خود را به تکنولوژی SIMO 2.0 مجهز کند تا در کشورهای بیشتری بتوان آنها را بدون نیاز به سیم کارت به اینترنت متصل کرد.
تبلت بلک ویو Tab 13 دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD+ است که از قابلیت کاهش نور مضر آبی بهره می برد. این ویژگی از خستگی چشم در اثر نگاه کردن طولانی مدت به صفحه نمایش تبلت جلوگیری می کند.

تبلت اندرویدی جدید Blackview بدون نیاز به وای فای یا سیم کارت می تواند به اینترنت متصل شود!

بلک ویو ادعا کرده است که تبلت Tab 13 اولین مدلی از این نوع است که از حالت PC mode هم پشتیبانی می کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تبلت خود را به یک PC تبدیل کنید و بتوانید چند پنجره مختلف را به صورت هم زمان بر روی آن باز نمایید. البته توجه داشته باشید که این ویژگی با قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند بخش تفاوت دارد و در واقع باعث می شود تا اپلیکیشن ها بتوانند به صورت هم زمان در حالت مولتی ویندو اجرا شوند. لازم به ذکر است که تبلت های تولید شده توسط برندهای هواوی و شیائومی از PC mode اختصاصی خود برخوردارند.

باتری به کار رفته در تبلت بلک ویو Tab 13 دارای ظرفیت 7280 میلی آمپر ساعت است که از ظرفیت باتری نسل قبلی این تبلت، 700 میلی آمپر ساعت بیشتر است. بلک ویو ادعا کرده است که این تبلت تا 30 ساعت پس از شارژ شدن قابل استفاده است که عالی به نظر می رسد! البته در صورت استریم ویدئو با وای فای، شارژدهی باتری این تبلت 6 ساعت خواهد بود.

تبلت اندرویدی جدید Blackview بدون نیاز به وای فای یا سیم کارت می تواند به اینترنت متصل شود!

تبلت بلک ویو Tab 13 از سیستم عامل Doke OS 3.0 مبتنی بر اندروید 12 بهره می برد و به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در جلو مجهز است. این تبلت در حال حاضر با قیمت 150 دلار در دسترس قرار گرفته است.

منبع: androidcentral