تبلت های آمازون فایر، بهترین تبلت هایی هستند که می توانید برای کودک خود خریداری کنید. Fire HD 8 و Fire HD 10، دو نمونه از تبلت های آمازون هستند که قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارند. این دو تبلت، بر روی سیستم عامل Fire OS آمازون اجرا می شوند و برنامه های خود را به جای فروشگاه Google Play از فروشگاه Appstore آمازون دریافت می کنند. آنها دسترسی کامل به آمازون موزیک، کتاب، ویدئو، فیلم، الکسا و هر چیز دیگری که آمازون انجام می دهد دارند. به این معنی که با این تبلت ها می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

تبلت Amazon Fire HD 8 در مقابل تبلت آمازون Fire HD 10:

تبلت Amazon Fire HD 8 در مقابل تبلت آمازون Fire HD 10:

صفحه نمایش Fire HD 10 دارای یک صفحه نمایش بزرگتر و متراکم تر است که از رزولوشن 1920x1200 پیکسل برخوردار است. در حالیکه HD 8 صفحه نمایش کوچکتری دارد و با رزولوشن 1280x800 عرضه می شود. هر دو تبلت، گزینه ‌های ذخیره‌ سازی 32 و 64 گیگابایتی یکسانی را ارائه می ‌کنند و با کارت microSD گسترش می ‌یابند.

جدا از مشخصات، Fire HD 8 و Fire HD 10 تجربیات نرم افزاری نسبتاً مشابهی را ارائه می دهند. هر دو تبلت بر روی رابط سیستم عامل Fire آمازون اجرا می شوند و شما می توانید همه برنامه های خود را از فروشگاه Appstore آمازون دریافت می کنید. ضمن اینکه هر دو تبلت با فضای ابری نامحدود از طریق آمازون عرضه می شوند و آمازون مجموعه ای از محتوای عالی و انحصاری را در سرویس های ویدیویی خود قرار داده است.

سیستم عامل تبلت توسط الکسا تقویت می شود، که شما را قادر می سازد از دستورات صوتی برای حرکت در نرم افزار و تعامل با هزاران مهارت موجود استفاده کنید. همچنین می ‌توانید از دستیار دیجیتالی تبلت (حتی اگر خواب باشد) استفاده کنید.

تبلت Amazon Fire HD 8 در مقابل تبلت آمازون Fire HD 10:

هر دو تبلت مناسب کودک آمازون، دارای حالت نمایش هستند که به شما یک نمایش بصری شامل آخرین گزارش ‌های خبری، قرارهای تقویم، بروزرسانی ‌های آب ‌و هوا و مشاهده دوربین‌ های امنیتی هوشمندی که ممکن است متصل کرده باشید ارائه می دهد. لازم به ذکر است که عملکرد جدید تقسیم صفحه نمایش در HD 10 باعث می‌ شود تا انجام چند کار به صورت همزمان انجام شود، زیرا می ‌توانید همزمان به دو برنامه دسترسی داشته باشید و آن‌ ها را مشاهده کنید.

Amazon Fire HD در مقابل Fire HD 10: کدام تبلت بهتری است؟

اگر بخواهید بین Fire HD 8 و Fire HD 10 یکی را انتخاب کنید، باید به این فکر کنید که قصد دارید بیشتر با آن چه کاری انجام دهید. اگر عمدتاً از کتابخانه عظیم Kindle آمازون استفاده می کنید یا گاهی موسیقی و ویدئو پخش می کنید، Fire HD 8 با ابعاد کوچکتر برای شما بهتر است. قیمت این تبلت، نصف HD 10 است و به غیر از بلندگوهای ضعیف تر و پردازنده کمی کندتر، تفاوت زیادی با نسخه بزرگتر و جدیدتر خود ندارد.

Amazon Fire HD در مقابل Fire HD 10: کدام تبلت بهتری است؟

در مقابل، اگر قصد تماشای تعداد زیادی ویدیو و فیلم در تبلت خود را دارید، Fire HD 10 بزرگتر انتخاب بهتری است. صفحه نمایش بزرگتر و متراکم تر، تقویت شده با شیشه آلومینوسیلیکات، تجربه دید بسیار بهتری را ارائه می دهد و شما از بلندگوهای بلندتر برخوردار خواهید شد. این تبلت گران ‌تر از HD 8 است، اما در مقایسه با تقریباً هر تبلت اندرویدی موجود در بازار، برتری دارد. لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت تمایل به آشنایی با قاب های محافظ تبلت Amazon Fire HD 10 به بخش مقالات وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع: androidcentral