Fire 7 در مقابل Fire 7 Kids Edition: تمرکز بر بزرگسالان به جای کودکان

تبلت آمازون فایر 7 یکی از بهترین تبلت‌ های مناسب کودکان فایر آمازون است و تقریباً برای هر کسی که به دنبال تبلتی ارزان ‌قیمت و سرگرم‌ کننده است، یک خرید عالی محسوب می شود. این تبلت، در سال 2022 مجموعه ‌ای از بروزرسانی ‌های خوبی را دریافت کرد.

گفتنی است که نسخه Fire 7 Kids نسخه ای است که برای کودکان زیر شش سال ارائه می شود، در حالی که اکنون تبلت های Fire Kids Pro برای کودکان بزرگتر عرضه می شوند. در ادامه به بررسی دو تبلت Fire 7 و Fire 7 Kids پرداخته ایم تا شما بهتر بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

Fire 7 در مقابل Fire 7 Kids Edition: تمرکز بر بزرگسالان به جای کودکان

Fire Tablet 7 در مقابل Kids Edition: مقایسه مشخصات

تفاوت زیادی بین این دو تبلت Fire وجود ندارد. در واقع، هر دو مشخصات یکسانی دارند، با این حال، همه چیز به موارد اضافی آن ها برمی گردد.

یکی از تفاوت های اصلی بین دو تبلت، قیمت آن ها است. بسته به معاملاتی که آمازون تبلیغ می کند، Fire 7 Kids Edition از 10 دلار تا دو برابر بیشتر از تبلت معمولی Fire 7 فروخته می شود.

حال سوال این است که به ازای این تفاوت قیمت، چه چیزی دریافت می کنید؟ خوب، چند ویژگی دریافت می کنید که ممکن است برای والدین، به ویژه والدین فرزندان کوچکتر، بسیار مهم باشد. به عنوان مثال، Fire 7 Kids Edition با یک سال رایگان Amazon Kids+، معمولاً 5 دلار در ماه برای اعضای Amazon Prime یا حداکثر تا 48 دلار در سال برای طرح خانواده (قیمت ها برای اعضای غیر Prime بالاتر است) ارائه می شود.

Fire Tablet 7 در مقابل Kids Edition: مقایسه مشخصات

Amazon Kids+ کنترل‌های والدینی پیشرفته‌ تری را ارائه می ‌کند و دستگاه را در حالتی مناسب برای بچه ‌ها قرار می ‌دهد که دارای رابط کاربری متفاوت و تعداد زیادی محتوا است که مخصوصاً برای کودکان کوچک ‌تر طراحی شده است. با این محتوای Amazon Kids+، مجبور نخواهید بود که به طور مداوم بازی ها یا نمایش های جدید را برای سرگرم کردن کودکان خود بخرید. همچنین Amazon Kids+ دسترسی کودکان به برنامه های رسانه های اجتماعی را ممنوع می کند و آنها را از استفاده از الکسا منع می کند. آمازون تصدیق می کند که شما فرزندان خود را بهتر می شناسید، بنابراین شما به عنوان والدین می توانید از حالت Amazon Kids+ با یک رمز عبور خارج شوید. با این وجود، به دلیل این تنظیمات مخصوص کودکان، Fire 7 Kids یکی از بهترین تبلت‌ ها برای استفاده کودکان است.

ناگفته نماند که Fire 7 Kids Edition دارای یک قاب بادوام ضد کودک است که از تبلت در برابر انواع حوادث محافظت می کند. اگر بخواهید آن را جداگانه بخرید، این کیس به تنهایی برای شما حدود 25 دلار هزینه دارد. علاوه بر این، Fire 7 Kids Edition دارای دو سال ضمانت بدون نگرانی است. تبلت فایر 7 معمولی فقط با 90 روز گارانتی محدود ارائه می شود و اگر بخواهید آن را تا دو سال تمدید کنید، 10 دلار اضافی برای شما هزینه خواهد داشت.

Fire Tablet 7 در مقابل Kids Edition: مقایسه مشخصات

قاب ضد کودک که همراه با تبلت Fire 7 Kids Edition فروخته می شود، مطمئناً محافظت بسیار خوبی را ارائه می دهد، و برای دست های کوچک کودکان عالی است، ضمن این که امکان دسترسی به تمام پورت ها و دکمه ها را فراهم می کند.

منبع: androidcentral