شرکت Alldocube تبلت iPlay 40 5G را با قیمت 299 دلار عرضه کرده است. این تبلت اکنون بر روی وب سایت AliExpress قرار دارد و کاربران کشورهای مختلف قادر به تهیه آن هستند. این تبلت با رزولوشن ایده آل  2K عرضه شده و 10.4 اینچ سایز دارد. همچنین پنل به کار رفته در ساخت صفحه نمایش این تبلت از نوع IPS است که زاویه دید وسیع و گسترده ای را به ارمغان می آورد. به طوری که تبلت را در هر زاویه ای که نگه دارید، وضوح تصاویر و رنگ های آن افت نمی کند. در ادامه مشخصات کلیدی تبلت آلدوکیوب iPlay 40 5G را بیشتر بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

تبلت Alldocube iPlay 40 5G با صفحه نمایش 2K و قیمت 299 دلار راهی بازارهای جهانی شد

ضخامت حاشیه های کنار صفحه نمایش تبلت iPlay 40 5G تنها 7.2 میلی متر است. این ویژگی علاوه بر اینکه به تبلت ظاهری مدرن و امروزی بخشیده، باعث می شود تا تمام تمرکز شما به محتوای در حال نمایش جلب شود و تجربه ای بی نظیر از کار با تبلت برایتان رقم بخورد.

در این تبلت از پردازنده گرافیکی قدرتمند ARM Mali-G57 MC3 استفاده شده که توانایی اجرای پردازش های گرافیکی سنگین را دارد و از دیکودینگ سریع و پلی بک ویدئوهای 4K پشتیبانی می کند. به این ترتیب تبلت Alldocube iPlay 40 5G برای تماشای فیلم کاملاً مناسب است. ضمن اینکه می توانید بر روی آن برای بازی کردن هم حساب باز کنید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این تبلت از تراشه مدیاتک Dimensity 720 با پردازنده هشت هسته ای استفاده شده که عملکرد روان و بدون کندی دستگاه را تضمین می کند.

تبلت Alldocube iPlay 40 5G با صفحه نمایش 2K و قیمت 299 دلار راهی بازارهای جهانی شد

تبلت آلدوکیوب iPlay 40 5G انرژی مورد نیاز خود را از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند. این باتری حجیم را می توانید در سرعت کمی شارژ کنید! چرا که این تبلت از فناوری فست شارژ با توان 18 وات پشتیبانی می کند و پورت شارژ آن از نوع USB-C است.

دیگر مشخصات کلیدی تبلت جدید Alldocube را می توان مجهز بودن آن به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا به 2 ترابایت) دانست. این تبلت به دوربین پشت 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل هم مجهز است و عملکرد مناسبی را برای ثبت عکس و ویدئوهای روزمره ارائه می دهد. بلوتوث نسخه 5.1، وای فای دو بانده و GPS نیز امکانات ارتباطی این تبلت را تشکیل می دهند.

تبلت Alldocube iPlay 40 5G به دو اسپیکر هوشمند PA Box نیز مجهز است و صدای با کیفیتی را ارائه می دهد. البته این تبلت با سیستم عامل اندروید 11 ارائه شده که دیگر این روزها کمی قدیمی به نظر می رسد! به هر حال آلدوکیوب اعلام کرده که در این تبلت از رابط کاربری جدیدی استفاده کرده که کار با تبلت را جذاب تر می کند.

تبلت Alldocube iPlay 40 5G با صفحه نمایش 2K و قیمت 299 دلار راهی بازارهای جهانی شد

همان طور که اشاره شد، تبلت Alldocube iPlay 40 5G با قیمت 299 دلار راهی بازارهای جهانی شده است. آیا این تبلت توان رقابت با تبلت های قدرتمند پرچم دار سامسونگ و اپل و دیگر برندهای مطرح را دارد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم!

منبع: gizmochina