ویوو به تازگی با عرضه گوشی بزرگ 7 اینچی X Note نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. در کنار این گوشی Vivo، این شرکت تبلت Vivo Pad را نیز معرفی کرده است که دارای صفحه نمایش 11 اینچی است. این تبلت یک مدل قابل تبدیل است و می توان از قلم لمسی یا کیبورد در کنار آن استفاده کرد. کیبورد سازگار با این تبلت به یک ترک پد و پایه نگهدارنده مجهز است و این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید از تبلت به شکل یک لپ تاپ نیز استفاده کنید.

تبلت 11 اینچی Vivo Pad با صفحه نمایش 120 هرتزی معرفی شد

مشخصات صفحه نمایش تبلت Vivo Pad شامل رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 560x1600 پیکسل می شود. این صفحه نمایش از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می کند و به اسپیکرهای Dolby Atmos مجهز است. از این جهت می توان آن را برای مصارف مولتی مدیا کاملاً مناسب دانست. نکته جالب در رابطه با این تبلت، دوربین جلوی آن است که از سنسور 3D ToF بهره می برد. همچنین این تبلت با قلم لمسی سازگار است و این قلم لمسی از توانایی تشخیص 4096 سطح فشار برخوردار است.

تبلت 11 اینچی Vivo Pad با صفحه نمایش 120 هرتزی معرفی شد

تبلت Vivo Pad به تراشه اسنپ دراگون 870 مجهز است و در آن از سیستم عامل و مجموعه نرم افزاری جدید Origin OS HD استفاده شده است. یک نکته جالب دیگر در رابطه با این تبلت آن است که می توانید گوشی موبایل هوشمند ساخت Vivo را از طریق NFC به آن متصل کنید و صفحه نمایش گوشی خود را با تبلت mirror کنید. در این حالت شما می توانید با اپلیکیشن های گوشی از طریق تبلت تعامل برقرار کنید و به سادگی فایل های مورد نظرتان را بین دو دستگاه منتقل نمایید. لازم به ذکر است که تبلت ویوو پد به پورت USB-C با استاندارد USB 3.2 Gen1 مجهز است که سرعت انتقال دیتای 5 گیگابیت در ثانیه را به ارمغان می آورد. به این ترتیب شما می توانید این تبلت را به سریع ترین حافظه ها و مانیتورهای خارجی متصل کنید. امکان انتقال سیگنال های ویدئویی با کیفیت 4K و نرخ 60 هرتز از طریق این پورت وجود دارد.

تبلت ویوو پد تنها 6.55 میلی متر ضخامت دارد و در ساخت آن از آلومینیوم مورد استفاده در صنایع هوافضا استفاده شده است! از این جهت می توان از استحکام عالی این تبلت مطمئن بود. این مدل تنها 498 گرم وزن دارد و آنتن های آن با بهره بردن از تکنولوژی های روز ویوو، در زیر صفحه نمایش مخفی شده اند. به این ترتیب بدنه تبلت Vivo Pad کاملاً یکپارچه است و بر روی آن اثری از خصوص آنتن دیده نمی شود. این تبلت دارای باتری 8040 میلی آمپر ساعتی است و از فست شارژ 44 واتی پشتیبانی می کند.

تبلت 11 اینچی Vivo Pad با صفحه نمایش 120 هرتزی معرفی شد

کاربران چینی هم اکنون می توانند تبلت Vivo Pad را پیش خرید کنند. مدل پایه این تبلت دارای کانفیگ 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و حدود 390 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه دیگری از این تبلت با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز عرضه می شود که قیمت آن حدود 470 دلار خواهد بود. مطابق با اعلام رسمی ویوو، قلم لمسی سازگار با این تبلت 55 دلار و صفحه کلید سازگار با آن 94 دلار قیمت دارد. همچنین کاربران می توانند کاور این تبلت را با قیمت 32 دلار تهیه کنند.

منبع: gsmarena