مطابق با اخبار منتشر شده انتظار می رود که ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام Galaxy Watch 4 در تاریخ 11 آگوست 2021 (20 مرداد 1400) عرضه شود. همچنین به احتمال بسیار زیاد پس از آن شاهد عرضه جدیدترین گوشی های تا شوی سامسونگ خواهیم بود. به طور دقیق تر باید گفت که گوشی های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور 1400) به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که این تاریخ ها زمان عرضه این محصولات به بازار است، نه زمان معرفی و رونمایی از آنها!

تاریخ عرضه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 و گوشی Galaxy Z Fold 3 مشخص شد

سامسونگ برنامه دارد تا نسل جدید دستگاه های Galaxy خود را در مراسم Unpacked که در اواخر امسال برگزار می شود، معرفی کند. در میان این محصولات شاید از ایرباد Galaxy Buds 2 نیز که اخیراً اخبار زیادی در رابطه با آن منتشر می شود، رونمایی شود. هنوز تاریخ دقیق برگزاری این مراسم اعلام نشده؛ اما با توجه به اینکه ساعت هوشمند و گوشی های تاشوی سامسونگ در ماه آگوست راهی بازار می شوند، مراسم Unpacked به احتمال بسیار زیاد در اواخر ماه جولای (تیر 1400) برگزار خواهد شد. همچنین احتمال دارد که این مراسم زودتر نیز برگزار شود؛ اما هنوز نمی توان در این باره اظهار نظر دقیقی کرد.

ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch 4 مطابق با آنچه که پیش از این سامسونگ اعلام کرده، از سیستم عامل جدید Wear OS بهره خواهد برد که به طور مشترک توسط گوگل و سامسونگ توسعه یافته است. هر دوی این شرکت ها اطلاعاتی در رابطه با این سیستم عامل در مراسم Google I/O 2021 ارائه داده اند اما اطلاعات کامل و دقیقی از آن هنوز در دسترس نیست. به هر حال سامسونگ به احتمال بسیار زیاد در رابطه با نسخه جدید Wear OS در کنفرانس پیش روی MWC 2021 توضیحات بیشتری ارائه خواهد داد. گلکسی واچ جدید از یک چیپست اگزینوس 5 نانومتری کارآمد قدرت خواهد گرفت که به سادگی آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند Wear OS موجود در بازار تبدیل خواهد کرد.

در رابطه با گوشی های تا شوی جدید سامسونگ نیز باید گفت که سامسونگ از دوربین زیر صفحه (Under Panel Camera) در گوشی جانشین Galaxy Z Fold 2 استفاده خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با گوشی Galaxy Z Flip 3 ارائه نشده، اما گفته شده است که این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل قبلی است و در چندین رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین کاربران انتخاب های متنوع تری برای خرید این گوشی با رنگ های مختلف خواهند داشت.

توجه داشته باشید که این اطلاعات بر مبنای اخبار غیر رسمی و شایعات موجود در دنیای تکنولوژی اعلام شده و منابع رسمی هنوز آنها را تأیید یا رد نکرده اند. به هر حال برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و سیستم عامل جدید Wear OS باید تا زمان برگزاری کنفرانس MWC 2021 سامسونگ منتظر بمانیم.

منبع: androidcentral