خبرهای هیجان انگیزی برای علاقه مندان به سامسونگ به گوش می رسد! به تازگی افشاگر شناخته و معتبر، Evan Blass، اعلام کرده است که سامسونگ تاریخ رویداد گلکسی آنپکد را مشخص کرده است! مطابق با پستی که ایوان بلس در توییتر منتشر کرده، این رویداد در تاریخ 10 آگوست 2022 (19 مرداد 1401) برگزار خواهد شد. بنابراین چیزی تا رونمایی از نسل جدید گوشی های تاشو و ساعت های هوشمند سامسونگ باقی نمانده است! آماده اید؟!

تاریخ احتمالی رویداد گلکسی آنپکد فاش ش

در عکسی که ایوان بلس منتشر کرده و در بالا آن را مشاهده می کنید، سامسونگ به صورت رسمی از برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 آگوست خبر داده است. جالب اینجاست که این عکس شباهت زیادی به کاورهای قبلی معرفی مراسم آنپکد دارد که در سال های گذشته توسط سامسونگ معرفی شده بودند! به ترتیب می توان از قطعیت داشتن این تاریخ مطمئن بود!

در وسط عکس بالا، یک تصویر مات از یک گوشی تاشو دیده می شود که به احتمال بسیار زیاد Galaxy Z Flip 4 است. پس سامسونگ از طریق این گوشی تاشوی جدید سعی در ترغیب افراد برای مشاهده رویداد آنپکد داشته است. در مجموع این پوستر طراحی چندان درخشانی ندارد و در سال های گذشته پوسترهای جذاب تری از سامسونگ را برای دعوت به تماشای مراسم آنپکد شاهد بوده ایم!
ایوان بلس به این نکته هم اشاره کرده که شعار مراسم آنپکد امسال سامسونگ، «Unfold Your World» نام دارد که باز هم بر روی گوشی های تاشو تمرکز دارد! به نظر شما سامسونگ برای گوشی های تاشوی جدید خود زیاد از حد هیجان زده نشده است؟!

تاریخ احتمالی رویداد گلکسی آنپکد فاش ش

البته طبق گزارش های منتشر شده مشخصات گوشی های Z Fold 4 و Z Flip 4 نسبت به نسل فعلی گوشی های تاشوی سامسونگ از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده اند. پس با توجه به مانور تبلیغاتی بیش از اندازه سامسونگ بر روی این گوشی ها، می توان این احتمال را داد که سورپرایزهایی از جانب این غول کره ای دنیای تکنولوژی و سردمدار بازار گوشی های تاشوی دنیا در انتظار ماست!
سال گذشته رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 11 آگوست برگزار شد و 16 روز بعد از آن گوشی های Z Fold 3 و Z Flip 3 به بازار آمدند. اگر فرض کنیم که امسال هم سامسونگ همین رویه را در پیش بگیرد، باید منتظر باشیم تا در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) گوشی های Z Fold 4 و Z Flip 4 برای خرید عموم در دسترس قرار گیرند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم در مراسم گلکسی آنپکد 2022، سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 و ساعت گلکسی واچ 5 پرو را هم معرفی می کند. پس این مراسم برای علاقه مندان به گجت های پوشیدنی هم جذابیت های خاص خود را دارد.

تاریخ احتمالی رویداد گلکسی آنپکد فاش ش

پس اگر منتظر تماشای جدیدترین دستاوردها و محصولات گلکسی سامسونگ هستید، فعلاً تاریخ 19 مرداد را به خاطر بسپارید! با اینکه این تاریخ هنوز به صورت رسمی از جانب سامسونگ تأیید نشده، اما شواهد حاکی از صحت و دقیق بودن آن دارند. پس چند روز بیشتر تا رونمایی از نسل جدید گوشی های تاشو و ساعت های هوشمند سامسونگ باقی نمانده است!

منبع: phonearena