شایعه شده است که در این رویداد، آیفون SE و آی پد ایر جدید ظاهر می شوند.

اپل به طور رسمی تاریخ رویداد مجازی خود تحت عنوان Peek Performance را اعلام کرد!

اپل به طور رسمی تاریخ رویداد بعدی خود را فاش کرد و گفت که این رویداد به صورت آنلاین در تاریخ 8 مارس مصادف با 17 اسفند ماه 1400 برگزار خواهد شد. در واقع این شرکت، تاریخ مراسم را از طریق دعوت ‌نامه‌ ای با شعار Peek Performance به معنای «عملکرد زیر چشمی» همراه با لوگوی رنگارنگ خود که می ‌تواند به رنگ دستگاه‌ های جدید این شرکت اشاره داشته باشد، اعلام کرد. البته باید بگوییم که این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد آنچه که این رویداد مجازی در بر خواهد داشت فاش نکرد، و تنها زمان این مراسم را اعلام کرده است که به وقت تهران ساعت 21:30 می باشد.

با این حال، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، که اغلب منبع قابل اعتمادی برای شایعات اپل است، حدس می ‌زند که این شرکت در رویداد مجازی خود، ممکن است یک گوشی آیفون SE با قیمت ارزان معرفی کند. در واقع او حدس می زند که این دستگاه موبایل جدید با اینترنت 5G، تراشه A15 با سرعت بالاتر و دوربین های بهتر وارد بازار خواهد شد. با این حال، طراحی آیفون جدید مشابه آیفون SE فعلی است، به این معنی که SE جدید ممکن است ویژگی Touch ID را در خود داشته باشد.

اپل به طور رسمی تاریخ رویداد مجازی خود تحت عنوان Peek Performance را اعلام کرد!

در همین حال، گورمن همچنین این نظریه را مطرح می‌ کند که اپل آخرین نسخه آی ‌پد ایر را نیز معرفی خواهد کرد. انتظار می ‌رود تبلت جدید با CPU و اینترنت نسل جدید 5G برای مدل ‌های مجهز به تلفن همراه عرضه شود. طبق فرض مارک گورمن، اپل می ‌تواند به ‌روزرسانی جدید iOS 15.4 را نیز منتشر کند، که بر این اساس باز کردن قفل آیفون‌ ها و آی‌ پد های مجهز به Face ID را در حین استفاده از ماسک ممکن می ‌سازد. علاوه بر این، با به‌روزرسانی جدید انتظار می ‌رود که یک ویژگی Universal Control برای اولین بار عرضه شود، که به این معنی است که کاربران می‌ توانند از یک صفحه کلید و ماوس در چندین آی ‌پد و مک استفاده کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که این تبلت از قابلیت Center Stage برای فیس ‌تایم استفاده کند. تا در صورت حرکت کردن در هنگام برقراری تماس‌ های تصویری، کاربر در بخش میانی قاب قرار گرفته شود.

همچنین شایعه شده است که مک دیگری با تراشه های طراحی شده توسط اپل ممکن است در ماه مارس وارد شود، اما این چیزی نخواهد بود که احتمالاً در این رویداد خاص شاهد آن خواهیم بود. در پایان باید بگوییم که به احتمال زیاد شاهد عرضه مدل‌ های جدید آیفون 14، AirPods، Apple Watches، MacBook Air، iMac و دسکتاپ‌ های رومیزی Mac Pro در اواخر سال 2022 نخواهیم بود.

اپل به طور رسمی تاریخ رویداد مجازی خود تحت عنوان Peek Performance را اعلام کرد!

با تمام این تفاسیر، هنوز چند روز دیگر تا برگزاری رویداد مجازی اپل باقی مانده است، و در طول روز های آینده شاهد اطلاعات و گزارش های بیشتری در این رابطه خواهیم بود. برای آشنایی بیشتر با تلفن رومیزی کلیک نمایید.

منبع: theverge