همه گیری ویروس کرونا بر روی صنعت نمایشگرهای تبلیغاتی نیز همانند دیگر حوزه های تکنولوژی اثرات مخربی به جای گذاشت. از آنجا که دستگاه دیجیتال ساینیج به صورت عمده در فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، دوران قرنطینه و تمایل کاربران به خرید اینترنتی بازار این دستگاه دیجیتال را دچار رکود کرده بود. به طوری که محصولات بهترین برندهای مانیتور صنعتی مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک در طول حدود دو سال گذشته با سرعت کمتری نسبت به قبل پیشرفت کرده اند. اما به تازگی و با واکسیناسیون جهانی، صنعت دیجیتال ساینیج مجدداً احیا شده و هر روز اخبار جدیدی در رابطه با پیشرفت های تکنولوژی های آنها به گوش می رسد. در یکی از تازه ترین خبرها عنوان شده است که شرکت Esprit Digital بیشترین تعداد نمایشگر صنعتی از زمان همه گیری ویروس کرونا را در یک مرکز خرید در هلند نصب کرده است.

بیشترین تعداد نمایشگر تبلیغاتی پس از همه گیری کرونا در یک مرکز خرید در هلند نصب شده است

مرکز خرید Westfield Mall در کشور هلند شاهد نصب بیشترین تعداد Digital Signage است که پس از همه گیری ویروس کووید-19 در یک مرکز خرید نصب شده است! این نمایشگرهای تبلیغاتی از نوع LED و LCD هستند و همگی توسط شرکت Esprit Digital ساخته شده اند. این مرکز خرید یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید در هلند است که با سرمایه ای بالغ بر بیش از نیم میلیارد یورو ساخته شده و شامل 280 مغازه است. در متن ها و ویدئوهای تبلیغاتی در رابطه با این مرکز خرید از عبارت «رؤیای معماری در واقعیت» استفاده شده است. چرا که این مرکز خرید دارای منحنی های سفید خمیده است که حالت شناور بودن یک شال ابریشمی عظیم را در اطراف ساختار شیشه ای ساختمان القا می کند.

یک نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج LED در خارج از در ورودی مرکز خرید نصب شده که برای خوشامدگویی به مراجعین به کار رفته است. در ساخت این مانیتور صنعتی ال ای دی از کاشی های جدید 6.67 میلی متری ED LUMOS با لامپ هایی با میزان خمیدگی کمتر استفاده شده است. دلیل این موضوع این است که نور ساطع شده از این دستگاه بر روی محیط اطراف اثر نگذارد و باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران نشود. این نمایشگر تبلیغاتی 5760 x 3200 میلی متری بهترین میزان روشنایی را به ارمغان می آورد؛ بدون اینکه مزاحمتی برای افراد حاضر در محیط پیرامون خود ایجاد کند.

در حالی که مشتریان نمایشگرهای تبلیغاتی LED به طور معمول به دنبال بزرگترین و عریض ترین زاویه دید ممکن هستند، چالش بزرگ در ساخت این دستگاه دستیابی به زاویه دید محدود بدون هیچ گونه تأثیری بر روی کیفیت تصویر بوده است.

در فضای داخلی مرکز خرید، یک مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج دو رو و در حال چرخش قرار گرفته که جلوه ای دیدنی به محیط بخشیده است. این مانیتور صنعتی بزرگ از انتهای هر دو راهروی اصلی مرکز خرید قابل مشاهده است و 5500 میلی متر ارتفاع و 3000 میلی متر عرض دارد. همچنین این نمایشگر تبلیغاتی از مکانیسم چرخش مداوم 360 درجه ای بهره می برد.

برای تکمیل شبکه نمایشگرهای تبلیغاتی این مرکز خرید، از 22 نمایشگر 75 اینچی داخلی و خارجی در آن استفاده شده است. این ساینیج های هوشمند به صورت دو رو ساخته شده و به طور اختصاصی برای مراکز خرید اروپایی URW طراحی شده اند. لبه های منحنی، طراحی شیک، نورپردازی LED هوشمند در کناره ها و ضخامت کم (به عنوان نمایشگر تبلیغاتی LCD دو طرفه) از جمله ویژگی های این نمایشگرها هستند.

یکی از مقامات بلند پایه شرکت URW در این رابطه چنین اظهار کرده است:

«امروزه دستگاه ساینیج هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از تجربه خرید مردم است و برای شرکت URW بسیار مهم است که در مراکز خرید خود از نمونه های پیشرو و مدرن استفاده کند. از همین جهت شرکت Esprit Digital از جدیدترین محصولات خود در مرکز خرید Westfield Mall استفاده کرده است».

پیش بینی می شود که در سال 2022 اخبار بیشتری در رابطه با پیشرفت های انواع مانیتور صنعتی منتشر شود. به خصوص نمایشگرهای تبلیغاتی لمسی و تعاملی آینده درخشانی دارند و به نظر می رسد که آینده این صنعت را تشکیل می دهند. به طور کلی مبحث تبلیغاتی محیطی یا DOOH همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از اصلی ترین حوزه های تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف به شمار می رفته است. این حوزه تبلیغات جز با استفاده از نمایشگرهای تبلیغاتی امکان پذیر نیست و دیگر دوران استفاده از بیلبوردهای کاغذی و تابلوها در سطح شهر رو به پایان است! به خصوص دیجیتال ساینیج در مجتمع تجاری، بانک، رستوران و کافی شاپ کارایی بالایی دارد و علاوه بر تبلیغات می توان از آن برای نمایش پیام های مختلف نیز استفاده کرد.

چنانچه قصد خرید دیجیتال ساینیج هوشمند با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید برای دریافت قیمت دیجیتال ساینیج و اطلاع از نحوه خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب، از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: avinteractive