در بخش اول مقاله بهترین گوشی های اندرویدی 2022 از نظر دوربین فیلم برداری با تعدادی از بهترین گوشی های اندرویدی با دوربین عالی آشنا شدیم. اکنون در این بخش به ادامه این معرفی خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

Google Pixel 5a با اینترنت پر سرعت 5G

  • یک گوشی با ارزش

Google Pixel 5a با اینترنت پر سرعت 5G

گوشی گوگل Pixel 5a ویژگی های زیادی را از برادران پرچمدار خود به ارث برده است که یکی از آن ها مهارت بالا در عکس برداری و ضبط ویدئو می باشد. در این گوشی، از هر دو ویژگی OIS و EIS استفاده شده است که باعث می شود یک ویدئو فوق العاده و بدون لرزش ضبط کنید. با این حال، این ویژگی به شما امکان می دهد هنگامی که در ماشین و قطار هستید یا در خیابان راه می روید، یک ویدیو صاف و بدون لرزش ضبط کنید. گفتنی است که برای دوربین این گوشی چهار حالت تثبیت ‌کننده مختلف وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد با هر سناریو به طور متفاوتی برخورد کنید و یا حتی برای یک چشم ‌انداز جدید از لنز فوق‌ عریض آن استفاده کنید.

اگرچه گوشی های گوگل پیکسل در ایران عرضه نمی شوند، اما کاربران مقیم خارج از کشور می توانند به راحتی از این گوشی هوشمند بهره ببرند و تصاویر و ویدئوهای خلاقانه ای با آن ها ثبت کنند.

Sony Xperia Pro 512GB

  • دارای تجهیزات درجه یک

Sony Xperia Pro 512GB

در گوشی سونی Xperia Pro از همان دوربین ‌های به کار رفته در Xperia 1 III استفاده شده است، اما با این تفاوت که این گوشی ویژگی ‌های حرفه‌ ای بیشتری را در خود جای داده است. این امر گوشی سونی Xperia Pro  را به یک دستگاه بسیار کاربردی برای فیلم ‌سازان تبدیل کرده است. همچنین، به لطف درگاه HDMI این گوشی، می ‌توانید دوربین اختصاصی خود را به آن متصل کنید، و از Xperia Pro به عنوان یک مانیتور مرجع با رزولوشن بی نظیر 4K HDR استفاده کنید، و یا حتی فیلم‌ های گرفته شده خود را در زمان واقعی از طریق اینترنت پر سرعت 5G آپلود کنید. با این حال، می توان گفت که گوشی سونی Xperia Pro  یک ابزار خلاقانه و فوق العاده قدرتمند برای کاربران به شمار می آید.

Samsung Galaxy S20 FE 128G

  • یک گوشی سامسونگ رده بالا اما با قیمت پایین تر

Samsung Galaxy S20 FE 128G

گوشی Galaxy S21 FE از بسیاری از ویژگی ‌های ویدیویی مشابه گوشی S22 Ultra بهره می برد و همانند این گوشی مجهز به یک دوربین با کیفیت و عالی است، با این تفاوت که قیمت پایین تر و بسیار قانع ‌کننده ‌تری دارد. صفحه ‌نمایش تخت این گوشی، ویدیوها را در حین تماشا به صورت بسیار طبیعی و با کیفیت بالای رنگی نشان می دهد. همچنین در این دستگاه در صورت کم شدن فضای ذخیره ‌سازی می ‌توانید با قابلیت اضافه کردن کارت microSD فضای آن را ارتقا دهید. بهترین ویژگی Galaxy S21 FE این است که عمر باتری خوبی دارد تا با اطمینان تمام و بدون نگرانی بتوانید در تمام روز عکاسی کنید.

منبع: androidcentral