معمولاً گوشی های اندرویدی پرچم دار و بالارده از لحاظ میزان شارژدهی نیز جزء بهترین ها هستند. مسلماً هیچ یک از کاربران گوشی های هوشمند دوست ندارند تا شارژ باتری دستگاهشان در فواصل زمانی کوتاه تمام شود و مدام مجبور به شارژ کردن آن شوند! طول عمر بالای باتری به خصوص برای کاربرانی که در طول روز از گوشی خود زیاد استفاده می کنند و امکان حمل شارژر را نیز ندارند، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. خوشبختانه در این زمینه می توان چندین مدل مختلف از گوشی های اندرویدی را مثال زد که شارژدهی بالایی دارند. در ادامه چند مدل از این گوشی ها را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این گوشی ها را در بخش دوم این مقاله بر روی سایت ما مشاهده کنید.

گوشی OnePlus 9 – یک پرچم دار مقرون به صرفه

گوشی OnePlus 9 – یک پرچم دار مقرون به صرفه

گوشی وان پلاس 9 را می توان یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار دانست. این گوشی عملکردی فوق العاده سریع از خود نشان می دهد و به صفحه نمایش بزرگ و دوربین هایی قدرتمند مجهز است. علاوه بر این، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در آن شارژ داشتن گوشی برای چند روز را تضمین می کند. همچنین وقتی زمان شارژ شدن این گوشی فرا برسد، می توانید از سیستم Warp Charge 65T آن بهره ببرید. این سیستم باعث شارژ صفر تا صد در صد گوشی در حدود فقط 30 دقیقه می شود.

گوشی TCL 20 Pro – ظرفیت باتری ایده آل

گوشی TCL 20 Pro – ظرفیت باتری ایده آل

گوشی TCL 20 Pro را می توان یک گوشی میان رده با ویژگی های یک گوشی پرچم دار دانست که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این گوشی با طراحی ظاهری چشم گیر، صفحه نمایش با کیفیت و عملکرد عالی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. به طوری که شما می توانید آن را به سادگی با گوشی های چند صد دلاری مقایسه کنید! به علاوه اینکه گوشی TCL 20 Pro به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و فناوری فست شارژ کوالکوم 3.0 مجهز بوده و برای ساعت ها خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی راحت می کند.

گوشی Moto G Power (2021) – سه روز شارژدهی!

گوشی Moto G Power (2021) – سه روز شارژدهی!

هیچ وب سایتی نمی تواند لیست گوشی های مجهز به باتری های قدرتمند را ارائه دهد و در آن اشاره ای به گوشی Moto G Power (2021) نکند! این گوشی از مجموعه سخت افزاری محدود و نرم افزارهای ساده تشکیل شده و به همین دلیل طول عمر باتری آن بسیار بالا است! باتری به کار رفته در این گوشی از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ مورد نیاز گوشی را به مدت سه روز تأمین می کند. بله درست خواندید! سه روز!

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra – شارژ سریع وایرلس و باسیم

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra – شارژ سریع وایرلس و باسیم

همان طور که می دانید شیائومی حضور رسمی در آمریکا ندارد و به همین دلیل ساکنین ایالات متحده نمی توانند گوشی Mi 11 Ultra را از نمایندگی های این شرکت خریداری کنند. با این وجود این گوشی به چندین دلیل از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار است. یکی از این دلایل باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که تا یک روز کامل شارژدهی دارد. همچنین این گوشی از شارژ سریع با سرعت 67 وات به صورت کابلی و وایرلس پشتیبانی می کند و در کوتاهترین زمان شارژ می شود.

جهت خرید انواع گوشی اندرویدی با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

منبع: androidcentral