معمولاً گوشی های اندرویدی پرچم دار و بالارده از لحاظ میزان شارژدهی نیز جزء بهترین ها هستند. مسلماً هیچ یک از کاربران گوشی های هوشمند دوست ندارند تا شارژ باتری دستگاهشان در فواصل زمانی کوتاه تمام شود و مدام مجبور به شارژ کردن آن شوند! طول عمر بالای باتری به خصوص برای کاربرانی که در طول روز از گوشی خود زیاد استفاده می کنند و امکان حمل شارژر را نیز ندارند، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. خوشبختانه در این زمینه می توان چندین مدل مختلف از گوشی های اندرویدی را مثال زد که شارژدهی بالایی دارند. در ادامه چند مدل از این گوشی ها را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این گوشی ها را در بخش دوم این مقاله بر روی سایت ما مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G – انتخاب اول ما!

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G – انتخاب اول ما!

سامسونگ با عرضه گوشی Galaxy S21 Ultra در سال 2021 یک قدم بزرگ به جلو برداشته است. این شرکت به گوشی رده بالای S21 ویژگی هایی مانند زوم اپتیکال 10 برابری، صفحه نمایش QHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اضافه کرده و مدل S21 Ultra را به بازار عرضه کرده است. اگر می خواهید تا طول عمر باتری این گوشی بیشتر نیز بشود، می توانید تنظیمات صفحه نمایش آن را بر روی 60 هرتز و رزولوشن آن را بر روی FHD+ قرار دهید. اما در مجموع می توان گوشی گلکسی S21 Ultra را بهترین گوشی اندرویدی در زمینه میزان شارژدهی دانست.

گوشی ایسوس ROG Phone 5 SD888 5G 256GB – یک گوشی گیمینگ قدرتمند!

گوشی ایسوس ROG Phone 5 SD888 5G 256GB – یک گوشی گیمینگ قدرتمند!

ایسوس با عرضه جدیدترین گوشی خود از سری Republic of Gamers طرفداران خود را شگفت زده کرده است! این گوشی که ROG Phone 5 نام دارد، از ویژگی های متعددی برخوردار است و در آن از یک باتری حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. همچنین این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است. بنابراین شما می توانید جدیدترین بازی ها را با بالاترین کیفیت بر روی این گوشی اجرا کنید. البته به طور کلی گوشی های گیمینگ شارژدهی باتری بالایی دارند و گوشی ایسوس ROG Phone 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE G780F 128GB – محبوب همۀ کاربران!

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE G780F 128GB – محبوب همۀ کاربران!

گوشی گلکسی S20 FE یکی از بهترین مدل های گوشی سامسونگ در سال 2020 است. این گوشی دارای طراحی جدیدی در گوشه ها است که هم باعث زیباتر شدن آن شده و هم کاربری آن را ارتقا داده است. از لحاظ شارژدهی باتری نیز می توان آن را یکی از قوی ترین مدل ها دانست. چرا که با یک بار شارژ شدن، تا چند روز می توان با آن کار کرد. این ویژگی برای یک گوشی میان رده یک امتیاز ویژه به حساب می آید. گوشی گلکسی S20 FE کیفیت دوربین بالایی نیز دارد و برای عکاسی های نیمه آماتور می توان بر روی آن حساب باز کرد.

گوشی گوگل Pixel 5a – جذابترین گوشی گوگل

گوشی گوگل Pixel 5a – جذابترین گوشی گوگل

گوشی گوگل پیکسل 5a را بهترین گوشی گوگل در رنج قیمت 450 تا 500 دلار می توان دانست. با استفاده از این گوشی می توانید به بهترین تجربه از کار با اندروید دست یابید و جدیدترین آپدیت ها را به سرعت دریافت کنید. علاوه بر این گوشی Pixel 5a ضد آب است و با خیال راحت می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. نکته ویژه در رابطه با این گوشی باتری حجیم 4680 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در آن است که شارژدهی بالایی دارد. در ادامه با بخش دوم این مقاله به نام کدام گوشی های اندرویدی بهترین میزان شارژدهی و طول عمر باتری را دارند؟ (بخش دوم) با ما همراه باشید.

جهت خرید انواع گوشی اندرویدی با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

منبع: androidcentral