گوشی گلکسی S21 FE نیز همانند نسخه اورجینال S21 به یک صفحه نمایش با کیفیت با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است. صفحه نمایش این گوشی و رنگ هایی شاداب، درخشان و جذاب را ارائه می دهد. عملکرد صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE با نرخ نوسازی 120 هرتز به اندازه ای خوب است که مسلماً دوست ندارید تا حتی یک خراش ساده بر روی آن بیفتد! پس اگر صفحه نمایش زیبای گوشی S21 FE خود را دوست دارید و می خواهید تا همیشه کیفیت خود را حفظ کند، بهتر است تا یک محافظ یا گلس برای آن تهیه کنید. اما کدام گلس ها برای این گوشی مناسب ترند؟ در این مطلب و مقاله بهترین گلس ها و محافظ های صفحه نمایش برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE بخش دوم به این سؤال پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.

گلس ZAGG InvisibleShield Glass Elite – انگار چیزی روی صفحه نمایش نیست!

گلس ZAGG InvisibleShield Glass Elite – انگار چیزی روی صفحه نمایش نیست!

گلس تمپرد InvisibleShield Glass Elite از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار است که از میان آنها می توان به تکنولوژی تغییرپذیری اشاره کرد. این فناوری نقش زیادی در افزایش طول عمر این گلس دارد و باعث می شود تا برای مدتی طولانی مجبور به پرداخت هزینه برای خرید یک گلس جدید نشوید! همچنین این گلس به طور کامل در برابر به جا ماندن اثر انگشت مقاوم است و از فناوری ClearPrint بهره می برد. ضخامت این گلس به گونه ای است که انگار چیزی بر روی صفحه نمایش گوشی شما نصب نشده است!

گلس Supershieldz Tempered Glass – احاطه کامل پنل جلویی گوشی

گلس Supershieldz Tempered Glass – احاطه کامل پنل جلویی گوشی

گلس Supershieldz به خوبی با انحنای 2.5D کناره های بدنه گوشی S21 FE سازگار است و تمام سطح پنل جلویی گوشی را پوشش می دهد. به این ترتیب در هنگام سوئیپ کردن بر روی صفحه نمایش این گوشی احساس خوبی خواهید داشت و خیالتان بابت در امان ماندن آن در اثر اتفاقات احتمالی راحت خواهد بود. همچنین اگر دستتان خیس یا چرب است، نگران نباشید! چرا که این گلس به خوبی لکه، رطوبت و اثر انگشت را دفع می کند و باعث می شود تا صفحه نمایش گوشی شما همیشه براق و تمیز به نظر برسد!

گلس Spigen Glas.tR AlignMaster Tempered Glass – نصب آسان

گلس Spigen Glas.tR AlignMaster Tempered Glass – نصب آسان

اگر نصب گلس بر روی گوشی برایتان سخت است و در این کار خوب نیستید، بهتر است به سراغ گلس AlignMaster از برند Spigen بروید. نوع طراحی و سیستم این گلس تضمین می کند که نصب آن را به درستی انجام داده اید! بر روی این گلس شاهد یک بریدگی دقیق برای دوربین سلفی هستیم (به جای بریدگی قطره مانند) که به محض اینکه گلس در جای مناسب خود بر روی صفحه نمایش گوشی قرار گیرد محو می شود. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که گلس به درستی و به شکلی دقیق نصب شده است.

گلس UniqueMe Tempered Glass Screen Protector – محافظت از هر دو سمت گوشی

گلس UniqueMe Tempered Glass Screen Protector – محافظت از هر دو سمت گوشی

در بسته بندی محافظ صفحه نمایش UniqueMe فقط دو گلس تمپرد برای پنل جلویی گوشی گلکسی S21 FE وجود ندارد و شاهد قرارگیری کاورهای گلس برای ماژول دوربین این گوشی نیز در آن هستیم! به این ترتیب اگر به طور اتفاقی گوشی از دستتان رها شد، می توانید مطمئن باشید که علاوه بر صفحه نمایش، دوربین های پشتی آن هم آسیب نخواهند دید. در مجموع می توان گفت این گلس از بهترین لوازم جانبی ها برای محافظت از گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE است.

گلس OtterBox Amplify Glass Screen Protector – با خط و خش ها خداحافظی کنید!

گلس OtterBox Amplify Glass Screen Protector – با خط و خش ها خداحافظی کنید!

این گلس با همکاری یکی از غول های سازنده محافظ صفحه نمایش به نام Corning ساخته شده و بالاترین میزان مقاومت در برابر خط و خش را در مقایسه با رقبایش ارائه می دهد. گلس Amplify از برند OtterBox همراه با نسخه یدکی ارائه نشده، چرا که اصلاً به آن نیاز پیدا نخواهید کرد! شرکت سازنده این گلس آن را همراه با ضمانت نامه «یک عمر استفاده» عرضه کرده است. پس برای چندین سال می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

منبع: androidcentral