اگر شما عاشق AirPods Pro خود و نگران خراب شدن آن هستید، باید از کیس شارژ سفید براق آن در برابر خط و خش محافظت کنید. یک کیف محافظ همان چیزی است که شما نیاز دارید. توجه داشته باشید که ایرپاد پرو، فرم فاکتور متفاوتی با ایرپاد 2 و ایرپاد 3 دارد. در این مقاله تعدادی از بهترین کیس ها برای AirPods Pro معرفی شده است.

قاب Spigen Rugged Armor

  • حفاظت در برابر کارهای سنگین و بادوام

قاب Spigen Rugged Armor

اگر می خواهید قابی با حفاظت عالی و درعین حال زیبا داشته باشید، قاب Rugged Armor همان چیزی است که می خواهید. این قاب، با طراحی فیبر کربنی و از سیلیکون محکم و بادوام ساخته شده است که تقریباً در برابر هر چیزی که به سمت آن پرتاب کنید مقاوم است. همچنین دارای یک جا کلیدی برای حمل راحت تر می باشد.

قاب i-Blason Series Cosmo

قاب i-Blason Series Cosmo

طراحی کلاسیک Cosmo از i-Blason که نسل‌ های زیادی از قاب ‌های آیفون و دیگر لوازم جانبی اپل واچ را زیبا کرده است، اکنون برای AirPods Pro نیز در دسترس است. طرح Cosmo یک الگوی مرمر با ترکیبی زیبا از رنگ های رزگلد، صورتی، سفید و خاکستری است که مطمئناً به AirPods Pro شما جذابیت می بخشد و در عین حال از فرسودگی روزمره آن محافظت می کند.

قاب محافظ ارتقا یافته ESR

قاب محافظ ارتقا یافته ESR

این کاور سیلیکونی نرم، طراحی باریکی دارد اما از AirPods Pro شما در برابر خط و خش، افتادن و ضربه محافظت می کند. قاب اپر پاد به راحتی داخل آن فیکس می شود و همچنین مجهز به یک سوراخ کوچک در قسمت جلو است تا بتوانید نشانگر LED شارژ را ببینید. همچنین دارای یک کارابین رایگان است، بنابراین می توانید آن را بر روی هر چیزی و در هر مکانی گیر دهید.

قاب سیلیکونی دیزنی میکی و مینی

قاب سیلیکونی دیزنی میکی و مینی

این قاب که برای طرفداران دیزنی طراحی شده است، با سیلیکون نرم ساخته شده که در دست گرفتن آن لذت بخش است. این قاب، با یک بند حمل به صورت حلقه همراه است، بنابراین غیرممکن است که AirPods Pro خود را گم کنید.

قاب Speck Presidio PRO Airpods PRO

قاب Speck Presidio PRO Airpods PRO

این قاب کاملا شیک از Speck با مواد مات چسبنده ساخته شده است. در واقع این قاب با پوسته خارجی سخت و داخل لاستیکی نرم ساخته شده است تا هدفون شما را از سقوط و ضربه در امان نگه دارد. ضمن این که در چندین رنگ وجود دارد و می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

قاب ایرپاد پرو سری KINGXBAR Luxury

قاب ایرپاد پرو سری KINGXBAR Luxury

اگر دوست دارید کمی به لوازم جانبی موبایل خود توجه کنید، این یکی از بهترین گزینه هاست. بر روی این قاب، کریستال‌ های درخشانی تعبیه شده است که AirPods Pro شما از بقیه متمایز می کند.

قاب Spigen Classic Shuffle

قاب Spigen Classic Shuffle

Spigen با طراحی این قاب سیلیکونی به آی پاد شافل اصلی ادای احترام می کند. این قاب همراه با گیره کارابین فلزی عرضه می شود و بر روی آن دکمه های کنترل موسیقی تعبیه شده است.

قاب ضد آب Catalyst - Premium Edition

قاب ضد آب Catalyst - Premium Edition

با این قاب محافظ فوق العاده، از AirPods Pro خود در فضای باز محافظت کنید. این کیس ضد آب است و تا عمق 3.3 فوتی (یک متری) زیر آب دوام می آورد. همچنین می تواند در برابر قطرات تا 1.2 متر مقاومت کند.

منبع: imore