همانطور که می دانید، بیشتر بازی‌ های PS4 فقط از صفحه کلید برای ارسال پیام به بازیکنان دیگر در بازی پشتیبانی می ‌کنند، و کمتر به عنوان یک کنترلر جایگزین کاربرد دارند. به همین دلیل، یک صفحه کلید گیمینگ مکانیکی شیک شاید آنچنان انتظارات شما را برآورده نکند و فقط زیبایی داشته باشد. اما، یک صفحه کلید جمع و جور یا سبک وزن می تواند در کنار شما و در هر جا مثل کاناپه هنگام بازی قرار بگیرد و به راحتی برای دریافت پیام  در هنگام انجام جدیدترین و جذاب ترین بازی ها به کمک شما بشتابد. در اصل، از هر کیبوردی که با کنسول پلی استیشن خود استفاده می کنید، باید تجربه بازی شما را بهتر کند. گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که شامل قیمت، پایداری، اندازه و نحوه اتصال می شود. در این بخش تعدادی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار را که برای PS4 و PS5 عالی هستند معرفی کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

لاجیتک K360

بهترین کیبوردها برای PS4 و PS5 در سال 2022

اگر به دنبال یک صفحه کلید ساده، بی سیم و جمع و جور می گردید که عالی کار کند و قیمت بالایی نداشته باشد، می توانید روی این صفحه کلید لاجیتک حساب باز کنید. این کیبور با اندازه کوچکی که دارد، شرایط نگهداری آسان را نیز ایده آل می کند.

صفحه کلید سیمی USB Macally

صفحه کلید سیمی USB Macally

کلیدهای لمسی موجود در این صفحه کلید، حس رضایت بخشی را برای کاربر ارائه می دهند. از آنجایی که برای این کیبورد گیمینگ، درایور یا دانگل مورد نیاز نیست، بنابراین با اکثر دستگاه‌ های دیگر سازگار است، و آن را به یک انتخاب آسان برای گیمر ها تبدیل می‌ کند.

کیبورد شارژی Arteck

کیبورد شارژی Arteck

اگرچه این صفحه کلید Arteck کمی کوچک است و ممکن است کاربران دارای دست ‌های بزرگ با این کیبورد احساس راحتی نکنند، اما تناسب راحت آن روی تایپ کردن تأثیر بدی ندارد، و بازخورد کلیدها این امر را جبران می کند. به ‌علاوه، کیبورد شارژی Arteck دارای نورپردازی پس ‌زمینه با سه رنگ مختلف است که طراحی آن را بسیار شیک جلوه می دهد.

صفحه کلید روشن بی سیم Logitech K800

صفحه کلید روشن بی سیم Logitech K800

اگرچه این کیبورد، امکانات و ویژگی های غیر ضروری زیادی ندارد، اما با فضای مناسبی که بین کلید های آن وجود دارد، برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را بسیار راحت می کند.

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

اگر قصد دارید از یک صفحه کلید به صورت اشتراکی در رایانه شخصی خود نیز استفاده کنید، ممکن است به امکانات اضافی بیشتری نیاز داشته باشید. این صفحه کلید، یک کیبورد اپتومکانیکی و چند منظوره است که برای جابجایی بین کنسول و کامپیوتر عالی است.

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

کیبورد گیمینگ Razer - Turret Wireless با نورپردازی

اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد، Razer Turret به صورت بی‌ سیم با کنسول شما جفت می ‌شود و تجربه یک باندل ماوس و کیبورد ممتاز را ارائه می‌ دهد که به راحتی به کنسول ‌ها نصب می شود.

هنگامی که برای PS4 یا PS5 خود یک کیبورد می‌گیرید، با فرض اینکه یک کیبورد را از طریق ذخیره‌سازی ذخیره می‌کنید، لازم نیست همه چیز را انجام دهید (مگر اینکه بخواهید). چند بازی از ماوس و صفحه کلید برای کنترل پشتیبانی می کنند، اما بیشتر آنها فقط به شما اجازه می دهند از آن برای پیام رسانی درون بازی استفاده کنید. بنابراین، برای مثال، می توانید از آن برای وارد کردن رمز عبور یا انجام جستجو استفاده کنید، اما قابلیت محدودی دارد.

کیبورد گیمینگ Razer - Turret Wireless با نورپردازی

در پایان روز، شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین گزینه را پیدا می کنید که با نیازها و کیف پول شما مطابقت دارد. Logitech K360 به دلیل راحتی، جمع و جور بودن و کیفیت کلی مورد علاقه ماست. ارزان هم هست! با این حال، بیایید واقعی باشیم: این گزینه ها عالی هستند، بنابراین نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید!

منبع: androidcentral