داشتن کابل های MicroUSB و بهترین کابل های USB-C و لایتنینگ در کشوی میز می تواند حس آسودگی خیال را برای شما با خود به همراه بیاورد. اما شرایطی را تجربه کنید که می توانید از هر سه این رابط ها فقط با در اختیار داشتن یک کابل 3 در 1 به طور همزمان استفاده کنید! این نوع کابل ها فقط امکان شارژ هم زمان چند دستگاه مختلف را فراهم نمی آورند؛ بلکه به شما کمک می کنند تا کشوی مرتب تری داشته باشید و دیگر نیازی به حمل چند کابل مختلف نداشته باشید! این روزها بسیاری از کاربران از دستگاه هایی استفاده می کنند که از طریق پورت های متنوع شارژ می شوند. یک کابل 3 در 1 می تواند به شما کمک کند که تمامی این دستگاه ها را در مدت زمانی کوتاه شارژ کنید. در این بخش چند مدل از این کابل های شارژ را به شما معرفی می کنیم.

کابل Anker Powerline II 3-in-1 – از یک برند نام آشنا

کابل Anker Powerline II 3-in-1 – از یک برند نام آشنا

انکر یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید تجهیزات شارژینگ است و زمانی که نام آن به میان می آید، خیال کاربران از کیفیت محصول راحت خواهد بود. کابل سه در یک Powerline II انکر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کابل به سه رابط micro-USB، USB-C و لایتنینگ مجهز است. پس هر دستگاهی را می توانید با آن شارژ کنید!

کابل Spigen DuraSync 3-in-1 – از هر لحاظ عالی

کابل Spigen DuraSync 3-in-1 – از هر لحاظ عالی

کابل DuraSync برند Spigen هر آنچه را که از یک کابل سه در یک انتظار دارید برای شما فراهم می آورد. این کابل هم زیبا است و هم از طول مناسب 1.5 متر برخوردار است. با استفاده از این کابل می توانید از بالاترین سرعت شارژ بهره مند شوید. چرا که این کابل با تکنولوژی کوالکوم Quick Charge 3.0 سازگار است و از فست شارژ پشتیبانی می کند. پس اگر دستگاهی دارید که با فناوری فست شارژ سازگار است، این کابل گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود.

کابل Moshi 3-in-1 – سرعت شارژ فوق العاده

کابل Moshi 3-in-1 – سرعت شارژ فوق العاده

شرکت Moshi روش متفاوتی را در ساخت و تولید کابل های سه در یک و اتصال رابط ها به یکدیگر به کار برده است. این شرکت به جای استفاده از یک کابل یکپارچه پلاستیکی، رابط ها را به صورت شاخه های مجزا طراحی کرده که به شکل جداگانه به کابل اصلی متصل می شوند. علاوه بر طراحی متفاوت، این کابل از یک ویژگی کاربردی دیگر نیز برخوردار است و آن سرعت عالی شارژ خواهد بود. به طور دقیق تر باید گفت که این کابل از سرعت شارژ و انتقال دیتای 480 مگابیت در ثانیه برخوردار است و یکی از مدل های پیش رو در این زمینه به شمار می آید.

کابل Native Union Belt – یک مدل رده بالا

کابل Native Union Belt – یک مدل رده بالا

این کابل سه در یک از برند Native Union از روکشی از جنس نایلون ساخته شده و حتی در مقابل شدیدترین آسیب ها نیز مقاوم است. شرکت سازنده این کابل به اندازه ای از دوام و کیفیت آن اطمینان داشته که این کابل را با ضمانت یک ساله «تعویض بدون پیش شرط» عرضه کرده است. البته توجه داشته باشید که این کابل برای انتقال دیتا کاربرد ندارد و فقط می توان با آن دستگاه ها را شارژ کرد.

کابل Belkin Universal – طراحی جذاب

کابل Belkin Universal – طراحی جذاب

کابل 3 در 1 برند Belkin که با طول یک متر عرضه شده دارای طراحی کاربردی و خاصی است که در آن اصول مدیریت کابل رعایت شده است. به عبارت دیگر این کابل به گونه ای طراحی شده تا کمترین فضا را درون کیف در هنگام حمل اشغال کند. رابط های این کابل شامل Micro-USB، USB-C و لایتنینگ می شوند؛ پس هر دستگاهی را می توانید با آن شارژ کنید. ضمن اینکه این کابل دارای گواهینامه MFi است و می توان آن را به طور اختصاصی برای شارژ آیفون و آیپد مورد استفاده قرار داد.

منبع: androidcentral