استاندارد Power Delivery به تدریج به یکی از تکنولوژی های شارژ سریع محبوب در دنیا تبدیل شده و به شرکت های سازنده پاوربانک این اجازه را می دهد تا محصولاتی قدرتمند، جمع و جورتر و قابل حمل تر را به بازار عرضه کنند. این استاندارد از طریق پورت USB-C قابل دسترسی است و به همین دلیل پاوربانک های مجهز به این پورت طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با وجود اینکه برخی از پاوربانک های USB-C به باتری های حجیم مجهز هستند و برای شارژ لپ تاپ کاربرد دارند، ما در این لیست قصد داریم تا چند مدل کوچکتر و جمع و جورتر از آنها را به شما معرفی کنیم. پاوربانک های USB-C موجود در لیست ما به دلیل وزن سبک، از قابلیت حمل آسانی برخوردارند و سرعت شارژ مناسبی را نیز ارائه می دهند. معرفی سایر مدل ها را در مقاله بهترین پاوربانک های USB-C بخش اول این مقاله بر روی سایت ایده برتر پارسیان بخوانید.

پاوربانک Baseus Blade 100W Power Bank – ضخامت کم، سرعت شارژ عالی

پاوربانک Baseus Blade 100W Power Bank – ضخامت کم، سرعت شارژ عالی

این پاوربانک از شکل و شمایل منحصر به فردی برخوردار است و به دلیل اینکه می تواند تقریباً هر دستگاهی را شارژ کند، به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است! به طور دقیق تر باید گفت که پاوربانک باسئوس Blade از خروجی PD با توان 100 وات پشتیبانی می کند و حتی توانایی شارژ مک بوک اپل را هم دارد. از دیگر مزایای این پاوربانک قدرتمند می توان به مجهز بودن آن به دو پورت USB-C و دو پورت USB-A اشاره کرد. ضمن اینکه این پاوربانک دارای نمایشگر دیجیتال است و شارژ دقیق باقی مانده باتری خود را به شما نشان می دهد.

پاوربانک Samsung 25W Wireless Portable Battery (10000mAh) – بهترین انتخاب برای دستگاه های گلکسی

پاوربانک Samsung 25W Wireless Portable Battery (10000mAh) – بهترین انتخاب برای دستگاه های گلکسی

بسیاری از پاوربانک های موجود در بازار، علیرغم پشیتبانی از استاندارد PD، قادر نیستند تا سرعت شارژ 18 واتی مطلوب برای گوشی های گلکسی جدید سامسونگ را تأمین کنند. به همین دلیل سامسونگ خود دست به کار شده و این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی را راهی بازار کرده است. این پاوربانک از فناوری “Super Fast Charge” برخوردار است و توان خروجی 25 وات را ارائه می دهد. پس گوشی های گلکسی خود را با این پاوربانک با بالاترین سرعت شارژ کنید!

پاوربانک AUKEY Basix Pro – از گوشی خود در حین شارژ شدن استفاده کنید

پاوربانک AUKEY Basix Pro – از گوشی خود در حین شارژ شدن استفاده کنید

این پاوربانک خوش ساخت و با دوام از برند AUKEY به شما این امکان را می دهد تا در حین شارژ شدن گوشی، بتوانید صفحه نمایش آن را ببینید و با گوشی کار کنید. به این ترتیب گوشی شما در تمام ساعات شبانه روز در دسترستان خواهد بود. پاوربانک آکی Basix Pro به پایه نگهدارنده مجهز است و امکان قرار دادن گوشی در حالت ایستاده افقی بر روی آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این پاوربانک برای شارژ وایرلس هم مناسب بوده و از این قابلیت نیز برخودار است و به طور میانگین توانایی چهار تا پنج بار شارژ کردن گوشی شما را خواهد داشت.

پاوربانک RAVPower 10000mAh Power Bank – چابک و سریع!

پاوربانک RAVPower 10000mAh Power Bank – چابک و سریع!

این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی راوپاور اندازه فوق العاده کوچکی دارد اما از چنان قدرتی برخوردار است که می توان اغلب گوشی های هوشمند موجود در بازار حداقل دو بار با آن شارژ کرد. همچنین این پاوربانک قادر است تا سرعت خروجی 20 وات را به ارمغان آورد و حتی آیفون را با سرعتی ایده آل شارژ کند.

منبع: androidcentral