استاندارد Power Delivery به تدریج به یکی از تکنولوژی های شارژ سریع محبوب در دنیا تبدیل شده و به شرکت های سازنده پاوربانک این اجازه را می دهد تا محصولاتی قدرتمند، جمع و جورتر و قابل حمل تر را به بازار عرضه کنند. این استاندارد از طریق پورت USB-C قابل دسترسی است و به همین دلیل پاوربانک های مجهز به این پورت طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با وجود اینکه برخی از پاوربانک های USB-C به باتری های حجیم مجهز هستند و برای شارژ لپ تاپ کاربرد دارند، ما در این لیست قصد داریم تا چند مدل کوچکتر و جمع و جورتر از آنها را به شما معرفی کنیم. پاوربانک های USB-C موجود در لیست ما به دلیل وزن سبک، از قابلیت حمل آسانی برخوردارند و سرعت شارژ مناسبی را نیز ارائه می دهند. معرفی سایر مدل های این پاوربانک های USB-C را در بخش دوم این مقاله بر روی سایت ایده برتر پارسیان بخوانید.

پاوربانک Anker PowerCore Slim – قدرتمند با رنگ بندی متنوع

پاوربانک Anker PowerCore Slim – قدرتمند با رنگ بندی متنوع

پاوربانک PowerCore Slim یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین پاوربانک های انکر است که از سایزی مشابه با یک گوشی هوشمند برخوردار است. جالب اینجا است که انکر این پاوربانک محبوب را در پنج رنگ مختلف راهی بازار کرده تا کاربران مطابق با سلیقه و رنگ گوشی خود، نسبت به خرید آنها اقدام کنند. لازم به ذکر است که این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و پورت USB-C PD آن تمام نیازهای شما برای شارژ سریع و با کیفیت دستگاه های مورد نظرتان را برطرف می کند.

پاوربانک AUKEY 15000mAh USB-C Power Bank – نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک

پاوربانک AUKEY 15000mAh USB-C Power Bank – نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک

استفاده تان از گوشی زیاد است و به چند بار شارژ کردن آن در طول روز نیاز پیدا می کنید؟ یا به دنبال یک پاوربانکی هستید که ظرفیت آن به اندازه ای باشد تا برای چند روز خیالتان از شارژ داشتن آن راحت باشد؟ در هر دو حالت پاوربانک 15000 میلی آمپر ساعتی AUKEY برای شما مناسب خواهد بود. با توجه به ظرفیت نسبتاً بالا، این پاوربانک سایز مناسبی دارد و حتی می توان آن را در جیب لباس قرار داد. به طور میانگین این پاوربانک USB-C می تواند یک گوشی میان رده را چهار بار شارژ کند.

پاوربانک RAVPower Pioneer Series 30000mAh – ظرفیت فوق العاده بالا

پاوربانک RAVPower Pioneer Series 30000mAh – ظرفیت فوق العاده بالا

بزرگترین مزیت استاندارد Power Delivery این است که باعث می شود تا یک پاوربانک کوچک از چنان قدرتی برخوردار باشد که بتوان با آن لپ تاپ را شارژ کرد! این پاوربانک راوپاور یکی از مصداق های این موضوع است که با بهره بردن از فناوری PD، قادر است تا سرعت شارژ عالی 90 وات را ارائه دهد! همچنین ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعتی آن خیال شما را برای چندین روز از شارژ گوشیتان راحت می کند! به طور میانگین می توان گفت که پاوربانک راوپاور Pioneer قادر به 7 تا 10 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند است. البته توجه داشته باشید که ظرفیت این پاوربانک از حد مجاز FAA بالاتر است و نمی توان از این مدل در هواپیما استفاده کرد.

پاوربانک Zendure SuperMini (10000mAh) – فوق العاده کوچک اما مستحکم

پاوربانک Zendure SuperMini (10000mAh) – فوق العاده کوچک اما مستحکم

پاوربانک SuperMini به اندازه یک کارت اعتباری است و یک پاوربانک با قابلیت حمل آسان می باشد! اما در عین کوچک بودن، استحکام فوق العاده بالایی دارد و ضد ضربه است. پس با خیال راحت از آن در بیرون از منزل استفاده کنید! نکته جالب اینجا است که این پاوربانک هم با کابل USB-C و هم با کابل USB-A، می تواند سرعت شارژ خروجی 20 وات را ارائه دهد. در حال حاضر این پاوربانک Zendure در شش رنگ تولید می شود.

پاوربانک Xcentz USB-C Power Bank 10000 PD – ارزش خرید بالا

پاوربانک Xcentz USB-C Power Bank 10000 PD – ارزش خرید بالا

بسیاری از افراد به این دلیل پاوربانک می خرند تا بتوانند آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشند. اگر پاوربانک شما وزن و ابعاد بالایی داشته باشد، حمل آن در بیرون از منزل برایتان سخت می شود. این پاوربانک جمع و جور از برند Xcentz آنقدر کوچک است که می توان آن را به راحتی در کیف دستی قرار داد. این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ ایده آل 18 وات را نیز ارائه می دهد و از استاندارد PD به خوبی پشتیبانی می کند.

منبع: androidcentral