حدود 6 سال از عرضه گوشی گوگل پیکسل می گذرد. اگر از کاربران این گوشی باشید، احتمالاً الان به دنبال یک پاوربانک برای آن هستید! مسلماً شرایط نسبت به 6 سال قبل تغییر کرده و باتری گوگل پیکسل دیگر مثل سابق پاسخگوی نیازهای روزمره شما نیست. پس بهتر است تا یک پاوربانک با خود به همراه داشته باشید تا بابت تمام شدن شارژ گوشی و خاموش شدن آن در طول روز استرس نداشته باشید! اما کدام پاوربانک با گوشی گوگل پیکسل سازگاری بیشتری دارد؟ در این مطلب و مقاله بهترین پاوربانک برای گوگل پیکسل بخش اول به این سؤال پاسخ داده ایم.

پاوربانک انکر PowerCore+ 26800mAh – یک مدل رده بالا

پاوربانک انکر PowerCore+ 26800mAh – یک مدل رده بالا

زمانی که صحبت از بهترین پاوربانک برای گوگل پیکسل به میان می آید، شما نمی توانید به راحتی از نام انکر عبور کنید! به خصوص پاوربانک PowerCore+ با ظرفیت فوق العاده 26800 میلی آمپر ساعتی، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. علاوه بر ظرفیت بالا که برای بیش از 10 بار شارژ کردن گوشی گوگل پیکسل کفایت می کند، این پاوربانک مزایای دیگری هم دارد. از جمله این مزایا می توان به مجهز بودن آن به یک شارژر دیواری با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ 60 وات اشاره کرد. همچنین در بسته بندی اورجینال پاوربانک انکر PowerCore+ یک کابل USB-C به همراه یک کیف کاور مسافرتی هم وجود دارد.

پاوربانک Mophie Powerstation XXL – با کلاس و قدرتمند

پاوربانک Mophie Powerstation XXL – با کلاس و قدرتمند

شرکت Mophie هم یکی دیگر از نام های شناخته شده در بازار لوازم جانبی گوشی است و حضور قدرتمند خود در این بازار را با عرضه پاوربانک Powerstation XXL ادامه داده است! این شارژر همراه 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از پاور دلیوری 18 وات پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید گوشی گوگل پیکسل خود را با بالاترین سرعت ممکن با آن شارژ کنید. در سطح بدنه این پاوربانک Mophie از پارچه استفاده شده که در دست گرفتن آن را برای شما لذت بخش تر از قبل می کند!

پاوربانک بلکین Belkin Portable Power 20000mAh – کلاسیک و قابل اعتماد

پاوربانک بلکین Belkin Portable Power 20000mAh – کلاسیک و قابل اعتماد

پاوربانک Belkin Portable ممکن است ظاهر چندان رده بالایی نداشته باشد، اما یکی از محبوب ترین پاور بانک های برند بلکین است و دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن بودید. این پاوربانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود باعث می شود تا از شارژ داشتن گوشی پیکسل خود در تمام طول روز مطمئن باشید. مشخصات این پاوربانک شامل دو پورت USB-A و چهار نشانگر LED می شود. این نشانگرها میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به طور تقریبی به شما اعلام می کنند (هر نشانگر حدود 25 درصد).

کابل USB-C به USB-C یوگرین Right Angle – نیازِ هر پاوربانکی!

کابل USB-C به USB-C یوگرین Right Angle – نیازِ هر پاوربانکی!

از حضور این کابل در این لیست تعجب نکنید! هر پاوربانکی هر چقدر هم که کارآمد باشد، به یک کابل با کیفیت نیاز دارد و باید به آن هم اشاره می کردیم! کابل USB-C یوگرین مدل Right Angle یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ کردن گوشی گوگل پیکسل با یک پاوربانک است. یکی از کانکتورهای این کابل با زاویه 90 درجه طراحی شده که باعث سهولت اتصال آن به گوشی در فضاهای محدودتر می شود. این کابل استحکام فوق العاده ای نیز دارد و به روکش بافته شده از جنس نایلون مجهز است.

منبع: androidcentral