حدود 6 سال از عرضه گوشی گوگل پیکسل می گذرد. اگر از کاربران این گوشی باشید، احتمالاً الان به دنبال یک پاوربانک برای آن هستید! مسلماً شرایط نسبت به 6 سال قبل تغییر کرده و باتری گوگل پیکسل دیگر مثل سابق پاسخگوی نیازهای روزمره شما نیست. پس بهتر است تا یک پاوربانک با خود به همراه داشته باشید تا بابت تمام شدن شارژ گوشی و خاموش شدن آن در طول روز استرس نداشته باشید! اما کدام پاوربانک با گوشی گوگل پیکسل سازگاری بیشتری دارد؟ در این مطلب و مقاله بهترین پاوربانک برای گوگل پیکسل (بخش دوم) به این سؤال پاسخ داده ایم.

پاوربانک Zendure Power Bank Supermini – همه چیز یک جا!

پاوربانک Zendure Power Bank Supermini – همه چیز یک جا!

پاوربانک Supermini از برند Zendure یک پکیج کامل است و فناوری های پاور دلیوری و کوئیک شارژ 3.0 را در کنار هم در اختیار شما می گذارد. این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و ابعاد آن تقریباً مشابه با سایز یک کارت اعتباری است! همچنین این مدل رنگ بندی متنوعی دارد و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد. شما می توانید از پاوربانک Supermini برای شارژ هر چیزی، از گوشی گوگل پیکسل گرفته تا نینتندو سوئیچ، استفاده کنید.

پاوربانک انکر PowerCore Slim PD – یک مدل محبوب!

پاوربانک انکر PowerCore Slim PD – یک مدل محبوب!

انکر یک نام بزرگ و شناخته شده در حوزه شارژینگ است و در انتخاب محصولات آن نباید تردید داشت! پاوربانک PowerCore Slim PD از این برند سه حالت شارژدهی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که شامل حالت داخلی، پاور دلیوری با پورت USB-C و پاور آی کیو با پورت USB-A می شود. ضمن اینکه شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ کردن دستگاه هایی که باتری های کوچکی دارند (مانند ساعت هوشمند یا هندزفری بلوتوثی) استفاده کنید و مطمئن باشید که باتری دستگاه شما در حین شارژ شدن آسیب نخواهد دید.

پاوربانک INIU Portable Charger LED Display – همه فن حریف!

پاوربانک INIU Portable Charger LED Display – همه فن حریف!

این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی از برند INIU یک مدل همه فن حریف است و امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. این پاوربانک به یک پورت USB-C برای شارژ گوشی پیکسل مجهز است و دو پورت USB-A دیگر هم دارد؛ همچنین دارای چراغ قوه داخلی است. مجهز بودن به صفحه نمایش LED نیز یکی دیگر از مزایای آن است که شما را از ذخیره شارژ باقی مانده به صورت لحظه ای مطلع می کند.

پاوربانک Baseus 30000mAh Portable Charger – ظرفیت بی نهایت!

پاوربانک Baseus 30000mAh Portable Charger – ظرفیت بی نهایت!

با این پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعتی از برند باسئوس، می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک به دو پورت USB-C و دو پورت USB-A مجهز است و یک پورت microUSB هم دارد. ظرفیت این پاوربانک به اندازه ای است که شما می توانید باتری 2770 میلی آمپر ساعتی گوشی گوگل پیکسل را بالای 10 بار با آن شارژ کنید! پس پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعتی باسئوس را در کیف خود بگذارید و بدون کوچکترین دغدغه ای برای کارهای روزمره تان از منزل خارج شوید! این مدل برای استفاده در سفر نیز گزینه ایده آلی است و «ظرفیت بی نهایت» را در اختیار شما می گذارید و می توان گفت یکی از بهترین پاوربانک های USB-C است!

منبع: androidcentral