به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی S22 به بازارهای جهانی خواهیم بود و پیش بینی می شود که سامسونگ بار دیگر با پرچم دار جدید خود رونقی تازه به بازار گوشی های اندرویدی ببخشد. این سری از گوشی ها در سه مدل مختلف عرضه می شود و جزء گوشی های گران قیمت و رده بالا به شمار می آید. پس بهتر است تا از لوازم جانبی حرفه ای و با کیفیت در کنار آن استفاده کنید! به عنوان مثال می توانید با استفاده از یک پایه نگهدارنده کاربردی، به گوشی خود در ماشین و در هنگام رانندگی نیز دسترسی داشته باشید. اما کدام هولدرها برای گوشی سامسونگ گلکسی S22 مناسب ترند؟ در ادامه پاسخ این سؤال را با هم بررسی می کنیم!

هولدر گوشی iOttie Easy One Touch 5 – بهترین انتخاب

هولدر گوشی iOttie Easy One Touch 5 – بهترین انتخاب

شرکت iOttie برای سال ها است که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان هولدر گوشی شناخته می شود و روند خوب خود در این زمینه را با عرضه هولدر Easy One Touch 5 ادامه داده است. تنها کافی است تا بازوهای کناری این هولدر را به سمت پایین فشار دهید و گوشی خود را بر روی صفحه آن قرار دهید. پس از آن بازوها به صورت اتوماتیک بسته می شوند و گوشی شما بر روی هولدر قرار می گیرد. صفحه این هولدر کاملاً با سایز گوشی Galaxy S22 سازگار است.

هولدر WixGear Universal Stick On Mount – یک هولدر آهنربایی

هولدر WixGear Universal Stick On Mount – یک هولدر آهنربایی

هولدرهای آهنربایی نسبت به هولدرهای رایج و سنتی کمی قابل اعتمادتر هستند. این هولدرها گوشی را به شکلی محکم نگه می دارند و دست اندازهای خیابان بر روی آنها تأثیری ندارد. پس بدون نگرانی بابت سقوط گوشی از روی هولدر می توانید از آنها استفاده کنید. از این جمله هولدرها می توان به محصول برند WixGear اشاره کرد. برای این استفاده از این هولدر باید ورقه های آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید. این ورقه ها هیچ گونه آسیبی به باتری گوشی گلکسی S22 شما وارد نمی کنند.

هولدر Encased Car Mount – یک مدل ساده اما کاربردی

هولدر Encased Car Mount – یک مدل ساده اما کاربردی

قرار دادن گوشی بر روی بسیاری از هولدرها جهت استفاده در ماشین کار سخت و همراه با دردسری است. اما شما برای استفاده از هولدر Encased Car Mount هیچ مشکلی نخواهید داشت. چرا که این هولدر به گونه ای طراحی شده که شما می توانید گوشی خود را تنها با یک دست بر روی آن قرار داده یا از روی آن بردارید. همچنین این کیس از تمامی قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S22 پشتیبانی می کند.

هولدر iOttie Easy One Touch Connect Pro – Gen 2 – یک هولدر هوشمند!

هولدر iOttie Easy One Touch Connect Pro – Gen 2 – یک هولدر هوشمند!

برخی از کاربران طرفدار دستیار صوتی Google Assistant هستند و برخی دیگر استفاده از Amazon Alexa را ترجیح می دهند. اگر شما هم جزء گروه دوم هستید، هولدر Easy One Touch Connect Pro برند iOttie انتخابی جذاب برای شما خواهد بود. این هولدر علاوه بر اینکه تمام امکانات نسخه معمولی و استاندارد Easy One Touch را در اختیار شما قرار می دهد، به دستیار صوتی الکسا به صورت پیش فرض نیز مجهز است. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن iOttie Connect تمام امکانات هوشمند این هولد را کنترل کرده و بدون نیاز به لمس، آن را تنظیم نمایید.

هولدر Miracase Universal Adjustable Cup – امکانات متعدد برای تنظیم کاپ

هولدر Miracase Universal Adjustable Cup – امکانات متعدد برای تنظیم کاپ

در حالی که بسیاری از هولدرها از قابلیت نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین برخوردارند، اما هر هولدری برای استفاده داخل هر ماشینی مناسب نیست. در این موضوع مسائلی مانند اندازه کابین ماشین تأثیرگذار است. اما اگر از هولدر Miracase Adjustable Cup استفاده کنید، دغدغه ای برای این منظور نخواهید داشت. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر ارتفاع پایه و زاویه دید این هولدر را تنظیم کنید. همچنین این هولدر دارای اندازه بزرگی است و حتی گوشی گلکسی S22 اولترا را نیز می توان به سادگی روی آن قرار داد.

منبع: androidcentral