بسیاری از افراد عادت دارند تا در هنگام ورزش در باشگاه یا دویدن در فضای باز به موسیقی گوش دهند. در این میان یک هدفون کارآمد می تواند کمک زیادی به شما کند و با پخش موسیقی با صدایی پرقدرت، انرژی لازم برای ورزش کردن را در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال یک هدفون وایرلس برای این منظور هستید و طول عمر و قابلیت های آن برای شخصی سازی پخش موسیقی برایتان اهمیت زیادی دارد، هدفون Jaybird Vista 2 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. در ادامه کمی بیشتر با مشخصات این هدفون خوش ساخت آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

هدفون Jaybird Vista 2: انتخابی عالی برای ورزش و تمرین!

هدفون Jaybird Vista 2 دارای درجه حفاظتی IP66 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین تعریق بدن در هنگام دویدن و ورزش به آن آسیب وارد نمی کند. ضمن اینکه این هدفون در برابر ضربه، شوک و سقوط از ارتفاع هم به طور کامل مقاوم است و با خیالی راحت می توانید از آن حین انجام تحرکات بدنی سنگین استفاده کنید. ممکن است تا شما بخواهید در هنگام شنا کردن به موسیقی گوش دهید؛ هدفون Jaybird Vista 2 این امکان را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های هدفون Jaybird Vista 2 می توان به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) اشاره کرد که باعث انتقال صدا به شکلی واضح و کاملاً با کیفیت می شود. به صورت پیش فرض، این هدفون صدایی قوی همراه با باس عالی را به شما ارائه می دهد و بهترین کیفیت صدا را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید تمام مشخصات صدای این هدفون را از طریق اپلیکیشن Jaybird کنترل کنید.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا به عنوان مثال در باشگاه ورزشی باس صدا را عمیق تر کنید تا موسیقی دلخواهتان در سروصدای باشگاه بدون مشکل برایتان پخش شود. همچنین می توانید در هنگام دویدن در فضای باز از طریق این اپلیکیشن به صدایی طبیعی تر و ملایم تر دست پیدا کنید. شما این آزادی عمل را در اختیار دارید تا تمام مشخصات هدفون Vista 2 را به دلخواه خود شخصی سازی کنید و این یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های این هدفون وایرلس است.

طول عمر باتری این هدفون چیز فوق العاده ای نیست؛ با این وجود برای برنامه های تمرینی یا دویدن کاملاً مناسب است. شما می توانید از این هدفون توقع 6 ساعت شارژدهی در حالت فعال بودن ANC و هشت ساعت در حالت غیر فعال بودن این ویژگی را داشته باشید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیس محافظ این هدفون نیز دارای درجه حفاظتی IP54 است و مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار دارد. در مجموع هدفون Jaybird Vista 2 هر آنچه را که از یک هدفون وایرلسِ مناسب برای تمرین و ورزش انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد و تمام انتظارات شما در این زمینه را به بهترین شکل پاسخگو خواهد بود.

جهت خرید انواع هدفون وایرلس موجود در بازار با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral