در سال های اخیر بیشتر شرکت های تولید کننده هندزفری و هدفون بر روی حذف سیم و فناوری های وایرلس تمرکز کرده اند. با این حال هدفون های با سیم هنوز هم محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از کاربران استفاده از آنها را ترجیح می دهند. درست است که هدفون های بلوتوثی کارایی مناسبی دارند، اما اگر می خواهید تا صدا به طور کاملاً بدون تأخیر از دستگاه به گوش شما منتقل شود، باید از یک هدفون با سیم استفاده کنید. همچنین با هدفون های بلوتوثی موجود در بازار با محدودیت ناشی از شارژ باتری هم مواجه اند و ممکن است برایتان مشکلاتی در این زمینه ایجاد کنند. از میان هدفون های با سیم، می توان هدفون های تایپ سی را بهترین گزینه موجود دانست! فقط کافی است تا آنها را به دستگاه مورد نظر خود متصل کرده و از بالاترین سرعت و کیفیت در انتقال صدا بهره مند شوید. در این مطلب و مقاله بهترین هدفون های تایپ سی بخش دوم با برخی از بهترین هدفون های USB Type-C آشنا خواهید شد. جهت مشاهده با ما همراه باشید.

هدفون تایپ سی PALOVUE SoundFlow – ساده تر از آنچه که فکرش را می کنید!

هدفون تایپ سی PALOVUE SoundFlow – ساده تر از آنچه که فکرش را می کنید!

این ایربادز با بدنه تمام سفید خود ظاهر ساده ای دارد و ممکن است در نگاه اول توجه شما را چندان به خود جلب نکند؛ اما وقتی آن را بر روی گوش خود بگذارید از کیفیت صدای آن متعجب خواهید شد! ایربادز PALOVUE SoundFlow قیمت بسیار مناسبی هم دارد و می توان صدای آن را یکی از قدرتمندترین صداها در میان ایربادهای موجود در این محدوده قیمت دانست. در بسته بندی این محصول چند سرگوشی در سایزهای مختلف وجود دارد که باعث می شود تا ایربادز به طور کامل با گوش شما فیت شود.

هدفون سنهایزر مومنتوم 3 وایرلس – وقتی کیفیت صدا برایتان مهم ترین چیز است!

هدفون سنهایزر مومنتوم 3 وایرلس – وقتی کیفیت صدا برایتان مهم ترین چیز است!

اگر چه هدفون Momentum 3 Wireless در ابتدا به عنوان یک هدفون بلوتوثی شناخته می شود، اما این مدل قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل USB-C را هم دارد. این موضوع یک مزیت بزرگ دیگر هم دارد: اینکه شما می توانید در هنگام گوش دادن به موسیقی با این هدست، آن را شارژ هم بکنید! طراحی شیک و رده بالا و صدای با کیفیت و شفاف باعث شده تا هدفون سنهایزر مومنتوم 3 وایرلس به یکی از بهترین انتخاب ها برای شما تبدیل شود. ضمن اینکه این مدل از فناوری حذف نویز فعال هم پشتیبانی می کند و یک پکیج کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

ایرفون سامسونگ AKG USB Type-C – باز هم سامسونگ!

ایرفون سامسونگ AKG USB Type-C – باز هم سامسونگ!

سامسونگ این ایرفون را در بسته بندی یکی از گوشی ها یا تبلت های خود قرار نداده و آن را به عنوان یک محصول مستقل راهی بازار کرده است. ایربادز AKG با توجه به قیمت مناسبی که دارد، صدایی با کیفیت و شفاف را به شما ارائه می دهد. این هدست هیچ ویژگی پر زرق و برق و عجیبی ندارد و فقط صدایی با کیفیت را به شما ارائه می دهد؛ با کیفیت تر از آنچه که تصورش را می کنید!

ایرفون تایپ سی Cooya – کار خود را به خوبی انجام می دهد!

ایرفون تایپ سی Cooya – کار خود را به خوبی انجام می دهد!

این ایربادز تایپ سی از برند Cooya قیمت چندان بالایی ندارد و در ساخت آن بیشتر بر روی موارد پایه ای و ضروری تمرکز شده است. این ایرفون USB-C به میکروفون داخلی و کلیدهای کنترل صدا مجهز است و چند سرگوشی در سایزهای مختلف همراه با آن ارائه می شود. در واقع ایربادز تایپ سی Cooya برای کسانی طراحی شده که یک کیفیت مناسب در هنگام پخش موسیقی برای آنها کافی است و به دنبال آپشن های دیگری نیستند.

هدفون Creative SXFI Trio – صدای فراگیر مجازی

هدفون Creative SXFI Trio – صدای فراگیر مجازی

تکنولوژی سوپر X-FI یا SXFI برند کریتیو در این ایربادز تایپ سی به کار رفته است. در نتیجه این ایربادز توانایی پخش صدای فراگیر 7.1 کاناله را دارد و اوج هیجان را در هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی برای شما به ارمغان می آورد. ایربادز کریتیو SXFI Trio دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز هست که از طریق آن می توانید اکولایزر پروفایل صدای آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

منبع: androidcentral