کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس جدیدترین تکنولوژی های مایکروسافت در زمینه گیمینگ را به نمایش گذاشته اند و توانسته اند به محبوبیت بالایی در میان گیمرها دست پیدا کنند. این کنسول ها از قابلیت های ray-tracing پشتیبانی می کنند، از سرعت SSD بهره می برند، از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند و سنگین ترین بازی ها را با بالاترین فریم ریت اجرا می کنند. اگر یک گیمر حرفه ای هستید، صدای بازی نیز قطعاً برایتان اهمیت دارد! برای دستیابی به بهترین کیفیت صدای این کنسول ها می توانید از هدست های حرفه ای در کنار آنها استفاده کنید. در این بخش با دو مدل از بهترین هدست های سازگار با کنسول های Xbox Series X|S آشنا می شویم.

هدست LucidSound LS35X

هدست LucidSound LS35X

هدست LucidSound LS35X یک مثال درخشان در این زمینه است! این هدست هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از لحاظ قدرت صدا جزء بهترین مدل های سازگار با کنسول های محبوب مایکروسافت به شمار می آید. این هدست اولین مدلی است که از سیگنال وایرلس ایکس باکس مایکروسافت برای اتصال استفاده می کند و نیازی به هیچ کابل یا دانگلی ندارد. باتری این هدست تا یک روز دوام می آورد و برای بازی کردن پیوسته و بدون وقفه کاملاً مناسب است. دیگر ویژگی های هدست LucidSound LS35X شامل مجهز بودن به دکمه های کنترلی بر روی کاپ جهت میوت کردن، میکس کردن و تغییر صدا می شود. همچنین این هدست به یک میکروفون با قابلیت جدا شدن مجهز است و از قابلیت نورپردازی LED بهره می برد. داخل کاپ های این هدست از ژل خنک کننده استفاده شده که حس خوبی را به گوش های شما منتقل می کند! این ویژگی سبب می شود تا در هنگام بازی کردن متوالی احساس گرما و ناراحتی نکنید!

هدست Turtle Beach Elite Pro 2

هدست Turtle Beach Elite Pro 2

هدست Elite Pro 2 از برند Turtle Beach نیز یکی دیگر از هدست های وایرلس کاربردی موجود در بازار است که در کنار کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس بهترین کارایی را ارائه می دهد. این هدست دارای ساختار فلزی است و طراحی ظاهری جذابی دارد. همچنین این هدست به هدبند شناور مجهز است و کاپ های آن کاملاً نرم و راحت هستند. یکی از ویژگی های کاربردی این هدست، ماژول کنترلی کاربردی آن است که دسترسی به آن به سادگی انجام می شود. البته توجه داشته باشید که این هدست از برخی ویژگی ها مانند mic monitoring برخوردار نیست. اما شما می توانید این ویژگی را از طریق نرم افزار (بخش تنظیمات صدای ایکس باکس) به آن اضافه کنید. صدای ارائه شده توسط هدست Elite Pro 2 کاملاً طبیعی است و به خصوص در هنگام تلفیق با Dolby Atmos یا Windows Sonic، اوج کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این هدست فاقد برخی ویژگی های آنبورد است و برای کاربرانی طراحی شده که قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید هدست را ندارند.

منبع: windowscentral